اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه محمودآباد:

امکانات ورزشی رایگان در اختیار مردم قرار گیرد

خبرگزاری فارس: امام جمعه محمودآباد از مسئولان ورزش خواست استفاده از امکانات و فضاهای ورزشی را تا حد ممکن برای مردم رایگان کنند تا همگان از این امر مهم استفاده لازم کنند.

امکانات ورزشی  رایگان در اختیار مردم قرار گیرد
به گزارش خبرگزاری فارس از محمودآباد، صبح امروز به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش، رئیس اداره ورزش و جوانان محمودآباد با امام جمعه این شهرستان دیدار کردند.
حجت الاسلام عبدالله اسماعیلی در این دیدار رویکرد دولت نهم و دهم را به مقوله ورزش مناسب دانست و گفت: فراهم کردن زیرساخت ورزشی توسط مردم را یک فرصت تلقی می‌شود.
 
* ورزش سجایای اخلاقی را همه گیر می‌کند
وی بیان داشت: باید در بحث ورزش نیز به مانند ساخت مسجد، مدرسه و بیمارستان از وجود خیران استفاده کرد چرا که ورزش به مراتب بیشتر می‌تواند جامعه را نهادینه و سجایای فرهنگی و اخلاقی را در جامعه همه گیر کند.
امام جمعه محمودآباد نگاه جهانی به ورزش را به عنوان ابزار سیاسی دانست و افزود: امروزه در دنیا جریان‌ها و احزاب سیاسی برای همسو کردن جامعه با خود از ورزش استفاده ابزاری می‌کنند و به مقاصد خود می‌رسند و این خود بیانگر اهمیت بالای ورزش در دنیاست.
 
* نگاه بومی به ورزش ضعیف است
اسماعیلی نگاه بومی‌گری به ورزش را ضعیف دانست و بر ضرورت توجه به استعدادهای بومی و محلی در زمینه‌های مختلف ورزشی و پرورش استعدادهای نهفته تاکید کرد.
وی با اشاره به تقویت ورزش در سطح عموم جامعه خاطر نشان کرد: نباید در اهمیت بخشی به ورزش فقط اکتفا به روز و یا هفته ورزش کرد و باید در طول سال به آن توجه شود.
امام جمعه محمودآباد از دست اندرکاران ورزش شهرستان خواست تابلوهای تبلیغاتی در معرفی ورزش و جملات ارزشمند ائمه معصوم و مسئولان و کارگزاران نظام در سطح شهر نصب کنند که از ورزش جلوه مناسبی در سطح شهر ترسیم شود.  
 
* بهره‌برداری از سالن ورزشی پس از 13 سال
رئیس اداره ورزش و جوانان محمودآباد نیز در این دیدار با اشاره به بهره‌برداری از سالن بزرگ ورزشی محمودآباد گفت: این سالن ورزشی بعد از گذشت 13 سال به بهره‌برداری رسیده است.
اسماعیل پهلوان اذعان داشت: افتتاح هفت پروژه ورزشی، حضور هم زمان دو تیم فوتبال در مسابقات کشوری، بهره برداری از سالن بزرگ ورزشی پس از 13 سال، جابه جایی و تعویض 12 هیئت ورزشی کم کار و بی‌برنامه، برگزاری مسابقات والیبال جام رمضان برای نخستین بار مهم‌ترین عملکرد تربیت بدنی محمودآباد است.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول