اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شیراز:

حضور حداکثری در انتخابات اولویت اصلی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شیراز گفت: اولویت اصلی دولت حضور حداکثری مردم در انتخابات و توجه ویژه به معروفات و منکرات باشد.

حضور حداکثری در انتخابات اولویت اصلی است
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز آیت‌الله اسدالله ایمانی بعد از ظهر امروز در مراسم همایش ائمه جمعه استان فارس اظهار داشت: وظیفه متولیان و دستگاه‌های اجرایی، ایجاد وحدت، همدلی و تعامل حول محور ولایت فقیه است.
ایمانی خاطرنشان کرد: در آستانه انتخابات عده‌ای فریب خورده داخلی و خارجی با استفاده از ابزار زر و زور و تزویر در صدد خدشه‌دار کردن فضای انتخاباتی در کشور هستند.
وی اضافه کرد: مسئولان و اقشار جامعه با وفاق و همدلی باید مراقب توطئه‌های دشمنان بوده تا شاهد انتخاب آزاد و بدون التهاب در کشور باشیم.
نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری در مورد اهمیت حوزه‌های علمیه در تربیت و تعلیم گفت: در حوزه باید فعالیت‌ها به صورت مبنایی باشد و از روش‌های ساده و بدون برنامه و مطالعه خودداری شود.
امام جمعه شیراز اظهار داشت: عالم و روحانی باید متصل به ولایت فقیه و در حوزۀ ولایت، تربیت و رشد کند.
ایمانی اضافه کرد: نخستین تربیت شده حوزه پیامبر (ص) اسلام و سپس خاندان اهل بیت (ع) بوده است.
وی تصریح کرد: اگر  اهداف و برنامه‌های تربیتی، دینی و مذهبی در سمت و سوی ولایت و رهبری نباشد بلایی غیر قابل جبران نازل می‌شود.
وی ادامه داد: حوزه‌های علمیه از ابتدای تشکیل به صورت مردمی اداره شده‌اند و تنها نباید از امکانات و تجهیزات دولتی استفاده کرد.
نمایندۀ ولی فقیه در استان فارس از تشکیل شورای فرهنگ عمومی حوزه‌ها خبر داد و افزود: مسائل فرهنگی و مذهبی باید با هماهنگی مرکز استان طراحی و اجرا شود.
وی با تأکید بر اینکه نباید شاهد ساختارشکنی و ایجاد موانع در برابر توسعه‌های عمرانی، اجتماعی و فرهنگی باشیم افزود: با درایت و دوراندیشی روحانیان و دیگر دستگاه‌های اجرایی این استان باید فضایی ایجاد شود تا فارس به قله‌های پیشرفت‌های علمی، تولیدی و اقتصادی دست یابد.
امام جمعه شیراز در ادامه سخنان خود گفت: این استان نیاز به صنعتی شدن دارد و برای اجرایی شدن آن باید از تمام ظرفیت‌ها و توانمندی‌های کارشناسان استفاده بهینه شود.
ایمانی با اشاره به اینکه عده‌ای حاضر به سرریز شدن توسعه و فعالیت‌های اقتصادی و عمرانی به دیگر استان‌ها نیستند، گفت: باید شرایطی برای بهتر شدن زیرساخت‌های صنعتی این استان فراهم شود.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول