اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حواشی دیدار صبا و شهرداری در قم؛

غیبت مربیان در کنفرانس خبری و هفتمین پیروزی صبا

خبرگزاری فارس: غیبت مربیان در کنفرانس خبری پایان مسابقه، چهارمین پیروزی صبای قم در خانه، صعود صبا به رده سوم، کارت زرد داور به پنج بازیکن صبا و شهرداری و... مهم‌ترین حاشیه‌های دیدار صبای قم و شهرداری تبریز در هفته یازدهم لیگ برتر است.

غیبت مربیان در کنفرانس خبری و هفتمین پیروزی صبا
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در حالی که خبرنگاران رسانه‌های مختلف بعد از پایان دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و شهرداری تبریز منتظر حضور مربیان دو تیم در کنفرانس خبری بودند، یشیچ و ویسی همچون کنفرانس خبری قبل از بازی، این بار نیز غایب بودند.
به‌جای عبدالله ویسی سرمربی صبای قم، ناصر بختیاری‌زاده مربی این تیم و بجای میودراگ یشیچ، سرمربی تیم فوتبال شهرداری تبریز، دستیار وی یعنی دارکو ابرادویچ در جمع خبرنگاران رسانه‌های مختلف حضور یافته و پاسخگوی عملکرد تیم‌های خود شدند.
 
* چهارمین پیروزی صبای قم در خانه
صبای قم که در دیدارهای خانگی قبل خود موفق به کسب سه پیروزی مقابل تیم‌های فوتبال سایپا البرز، ملوان بندر انزلی و فولاد خوزستان شده بود، با کسب برتری سه بر یک مقابل تیم فوتبال شهرداری تبریز در هفته یازدهم، به چهارمین برد خود در خانه دست یافت.
این در حالی است که تیم فوتبال صبای قم در هفته دوم رقابت‌های لیگ یازدهم در ورزشگاه یادگار امام قم میزبان سپاهان بود و به تساوی بدون گل رضایت داد اما در هفته دهم در همین ورزشگاه مقابل دیگر تیم اصفهانی یعنی ذوب آهن تن به شکست یک بر صفر داد، صبای قم تا این هفته هفت پیروزی، یک تساوی و سه باخت در کارنامه دارد.
 
* صعود صبا به رده سوم رده بندی لیگ برتر
صبای قم به لطف پیروزی سه بر یک در دیدار خانگی مقابل تیم فوتبال شهرداری تبریز یک پله در جدول رده‌بندی صعود کرد.
شاگردان عبدالله ویسی در تیم فوتبال صبای قم با کسب برتری در این دیدار 22 امتیازی شدند اما به دلیل اینکه استقلال موفق به شکست ذوب آهن شد، آبی‌های پایتخت با 23 امتیاز به صدر جدول رده‌بندی رفتند، نفت تهران با همین تعداد امتیاز و تفاضل گل بهتر دوم است و صبا در مکان سوم جای دارد.
 
* کارت زرد داور به پنج بازیکن صبا و شهرداری
جمشید محمدی داور جوان مسابقه تیم‌های فوتبال صبای قم و شهرداری تبریز در این مسابقه به پنج بازیکن دو تیم کارت زرد نشان داد.
بازی پر برخورد اما جوانمردانه دو تیم سبب شد تا داور مسابقه به کمال الدین کامیابی نیا و رسول پیرزاده از تیم فوتبال شهرداری تبریز و غلامرضا عنایتی، حمیدرضا فرزانه و رسول بروش از تیم فوتبال صبای قم کارت زرد نشان دهد.
 
* ممنوعیت سرمربی شهرداری از نشستن روی نیمکت
سرمربی صربستانی تیم فوتبال شهرداری تبریز به دلیل محرومیت روی نیمکت شهرداری تبریز در دیدار با صبای قم ننشست.
میودراگ یشیچ مربی با سابقه قرمز پوشان تبریز به دلیل اینکه در هفته دهم از دور رفت مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور مقابل تیم فوتبال ملوان بندر انزلی در ورزشگاه یادگار امام تبریز توسط داور بازی اخراج شده بود، از نشستن روی نیمکت تیمش در دیدار با صبای قم محروم بود.
 
* دسته گل‌هافبک شهرداری برای سرمربی صبای قم
در ابتدای این دیدار ابوالفضل حاجی‌زاده بازیکن فصل پیش صبای قم و فعلی شهرداری تبریز با دسته گل نزد ویسی سرمربی صبا رفت.
ابوالفضل حاجی زاده فصل گذشته با پیراهن شماره شش صبای قم در لیگ برتر به میدان می‌رفت اما در پایان لیگ دهم از صبا جدا شد و به تیم شهر خود یعنی شهرداری تبریز پیوست که به همین منظور به پاس همکاری خوب با ویسی، با دسته گل در ابتدای مسابقه به استقبال سرمربی صبای قم رفت.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول