اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی تیم فوتبال شهرداری تبریز؛

غیبت یشیچ برای شهرداری بار منفی داشت

خبرگزاری فارس: مربی تیم فوتبال شهرداری تبریز گفت: غیبت سرمربی تیم ما در کنار زمین بار منفی به دنبال داشت و الا به صبا نمی‌باختیم.

غیبت یشیچ برای شهرداری بار منفی داشت
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، دارکو اوبرادویچ ‌در کنفرانس خبری پایان دیدار صبای قم و شهرداری تبریز که به شکست سه بر یک یاران میودراگ یشیچ انجامید، اظهار کرد: ما برای برد و کسب امتیاز به مصاف صبا رفتیم اما تصور باخت با چنین نتیجه را نداشتیم.
وی ادامه داد: سرمربی تیم ما به دلیل محرومیت ناشی از اخراج در بازی خانگی هفته قبل مقابل شهرداری تبریز در زمین مسابقه حضور نداشت به همین خاطر شرایط برای ما ویژه بود، اگر یشیچ در کنار زمین بود می‌توانستیم با بازیکنان صحبت بیشتری کنیم و تمرکز تیم در دقایق حساس بازی از دست نرود.
مربی تیم فوتبال شهرداری تبریز افزود: به نظر من تماشاگران در این بازی نمایش خوبی از هر دو تیم تماشا کردند، بازی واقعا کیفیت خوبی داشت و دوندگی و جنگندگی بازیکنان دو تیم در تمام زمان‌های مسابقه نکته قابل توجه بازی بود.
وی عنوان کرد: ما در نیمه اول بهتر از صبای قم بازی کردیم و مزد بازی برتر خود را با گلی که شهرام گودرزی به ثمر رساند گرفتیم اما در نیمه دوم جریان بازی به شکلی پیش رفت که نتوانستیم تمرکز خود را نگه داریم و به بازی را کنترل کنیم.
اوبرادویچ اضافه کرد: به غیر از لحظاتی که از دقایق آغازین نیمه دوم که در فاصله کمتر از سه چهار دقیقه گل‌های اول و دوم بازی برای صبا به ثمر رسید، ما در سایر دقایق بازی تیم برتر میدان بودیم و حتی می‌توانستیم به گل‌های دیگری نیز دست پیدا کنیم.
وی عنوان کرد: در واقع عدم تمرکز لازم سبب شد به راحتی دو گل از صبا بخوریم اما همه شما ملاحظه کردید که بعد از گل دوم صبا، بازی را در اختیار داشتیم و برتر بازی کردیم، حتی می‌توانستیم به گل دوم نیز دست پیدا کنیم که اینگونه نشد.
مربی تیم فوتبال شهرداری تبریز اظهار کرد: این مسابقه تا آخرین لحظات برنده مشخصی نداشت زیرا هر لحظه امکان داشت ما گل مساوی را به ثمر برسانیم اما صبا از فرصت خود در لحظات پایان بازی زمانی که تیم ما پیش آمده بود، بهره برد و به گل سوم رسید.
وی تاکید کرد: هرگز نمی‌خواهیم پیروزی صبای قم را در این دیدار کمرنگ کنیم، با اینکه آنها خوب بازی کردند اما نمره قبولی به بازیکنان شهرداری تبریز می‌دهیم و به جز دقایق آغازین نیمه دوم، به نظر من ما بهتر از صبا بودیم.
تیم فوتبال شهرداری تبریز در هفته یازدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس، نخستین باخت خارج از خانه را مقابل صبای قم متحمل شد تا بدین ترتیب با کسب 14 امتیاز از 11 مسابقه در مکان دهم جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال قرار بگیرد.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول