اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار فیروزکوه خواستار شد:

ثبت آمار روزانه اشتغال فیروزکوه در سامانه رصد

خبرگزاری فارس: معاون اداری مالی فرماندار شهرستان فیروزکوه گفت: ثبت آمار و اطلاعات روزانه شهرستان فیروزکوه در سامانه رصد منجر به افزایش میزان اشتغال تعهد شده خواهد شد.

ثبت آمار روزانه اشتغال فیروزکوه در سامانه رصد
به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، اسماعیل اسفندیار عصر امروز در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‏گذاری شهرستان فیروزکوه که با حضور مسئولان دستگاه‏های اجرایی در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: آمار و اطلاعات اشتغال ایجاد شده در کشور در سایت "رصد" به‏روز منتشر می‏شود و قابل انعکاس است.
وی تصریح کرد: در این راستا، شخص استاندار تهران اطلاعات موجود را به تفکیک دستگاه‏های شهرستانی رصد می‏کند.
معاون اداری مالی فرماندار شهرستان فیروزکوه عنوان داشت: ثبت آمار و اطلاعات روزانه شهرستان فیروزکوه در سامانه رصد منجر به افزایش میزان اشتغال تعهد شده خواهد شد و در عین حال، میزان اشتغال صورت گرفته در شهرستان اعلام می‏شود.
اسفندیار اظهار کرد: در شهرستان فیروزکوه بعضی از دستگاه‏ها از جمله جهاد کشاورزی و اداره بازرگانی آمار بالایی را توانسته‏اند در این سامانه به ثبت برسانند.
وی عنوان داشت: خوشبختانه کمیته امداد خمینی (ره) با 107.52 درصد و مرکز فنی و حرفه‏ای با 90 درصد اشتغال، سهمیه اشتغال ایجادی خود را نسبت به هفت ماه نخست سال جاری افزایش داده‏اند.
معاون اداری مالی فرماندار شهرستان فیروزکوه تصریح کرد: بعضی از دستگاه‏ها به بخش خصوصی مجوز می‏دهند و در این راستا، بخش خصوصی پروژه‏های عمرانی اجرا می‏کند.
اسفندیار ادامه داد: این طرح‏ها به عنوان پروژه عمرانی عمومی و غیردولتی تلقی می‏شود که پیمانکاران باید پس از صدور پروانه از سوی شهرداری، متراژ پروژه‏های عمرانی را به همراه درصد پیشرفت فیزیکی به صورت مجزا به فرمانداری شهرستان فیروزکوه اعلام کنند تا از این طریق، سهمیه اشتغال‏زایی شهرستان به مرکز استان اعلام شود.
وی تصریح کرد: حدود 203 طرح اشتغال‏زایی به ارزش 192 میلیارد ریال در فیروزکوه به بانک‏ها برای ایجاد 683 شغل تصویبی معرفی شده است.
اسفندیار افزود: از 76 طرح تائید شده، برای 54 طرح قرارداد منعقد شد و متاسفانه از این تعداد، تنها تسهیلات پنج طرح به ارزش 3 میلیارد ریال پرداخت شده است.
معاون اداری مالی فرماندار شهرستان فیروزکوه خاطرنشان کرد: در این راستا، تنها 34 فرصت شغلی از 683 شغل تعهد شده ایجاد شد و متاسفانه سیستم بانکی در راستای سیاست‏های اقتصادی دولت قدم برنمی‏دارد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول