اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ملارد:

رفع مشکلات اشتغال مهمترین اولویت مسئولان است

خبرگزاری فارس: فرماندار ملارد گفت: رفع مشکلات اشتغال مهمترین اولویت مسئولان شهرستان است.

رفع مشکلات اشتغال مهمترین اولویت مسئولان است
به گزارش خبرگزاری فارس از ملارد، ناصر بورد ظهر امروز در نشستی با مسئولان شهرستان ملارد اظهار داشت: مهمترین دغدغه مسئولان این شهرستان رفع مشکلات جوانان و به ویژه بیکاری آنان است.
وی ادامه داد: هنگامی که بیکاری به جوانان مستولی شود امکان برزو خطاها و معضلات اجتماعی نیز بیشتر شده و عدم اشتغال آینده جوانان را به مخاطره می‌اندازد.
این مسئول گفت: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که از توان و ظرفیت موجود در جوانان منطقه به طور شایسته بهره‌برداری شده و از این پتانسیل‌ها در مسیر آبادانی و توسعه شهرستان استفاده شود.
فرماندار ملارد گفت: ایجاد اشتغال را از مهمترین عوامل اصلی در حل مشکلات جوانان این شهرستان عنوان کرد و افزود: با حمایت درست از جوانان و به کارگیری آنان می‌توانیم جامعه‌ای خلاق، فعال، پرتوان و آباد داشته باشیم.
بورد تأکید کرد: در این راستا باید سرمایه‌گذاری‌های کلان و برنامه‌ریزی‌های اصولی اتخاذ شود تا بتوانیم در مسیر تحقق اهداف گام برداریم.
وی خاطرنشان کرد: در این راستا به دنبال ایجاد شغل بیشتر از سهمیه اعلام شده اشتغال در این شهرستان هستیم.
فرماندار ملارد با اعلام این که سهمیه این شهرستان برای ایجاد اشتغال در سال جاری سه هزار و 700شغل است، تصریح کرد: زمینه‌های توسعه این سهمیه در این شهرستان فراهم است.
بورد افزود: باید عوامل بازدارنده در توسعه زمینه‌های اشتغال در این شهرستان را از سر راه برداشته و شکوفایی لازم در توسعه اشتغال را داشته باشیم.
وی رفاه خانواده را مستلزم وجود کار و درآمدزایی عنوان کرد و ادامه داد: هنگامی که خانواده‌ها درآمد مالی پایدار داشته باشند بسیاری از مشکلات آنان برطرف شده و جامعه‌ای سالم و به دور از هیاهو خواهیم داشت.
بورد در پایان بر ایجاد و راه‌اندازی شهرک‌های صنعتی در این شهرستان تأکید کرد و گفت: با ایجاد این شهرک‌ها گامی مهم در جهت توسعه اشتغال در این شهرستان برداشته می‌شود.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول