اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اشتغال فیروزکوه خواستار شد:

همکاری مسئولان و بانک‏ها برای ایجاد شغل

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اشتغال شهرستان فیروزکوه خواستار همکاری بیشتر مسئولان دستگاه‏های اجرایی و بانک‏ها برای ایجاد شغل در این شهرستان شد.

همکاری مسئولان و بانک‏ها برای ایجاد شغل
به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، سعید افشارنادری عصر امروز در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‏گذاری شهرستان فیروزکوه که با حضور مسئولان دستگاه‏های اجرایی در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: اگر دستگاه‏ها تعهداتی را پذیرفته‏اند، مکلف و ملزم خواهند بود که آن تعهدات را عملی سازند.
وی گفت: برگزاری این جلسات در واقع بازبینی و بحث و بررسی اشتغال ایجاد شده در شهرستان و موانع و تنگناهای آن را در ‏بر خواهد داشت.
فرماندار شهرستان فیروزکوه افزود: حضور مسئولان در این جلسات و پیگیری مصوبات از سوی آنان الزامی‏ است و مدیران دستگاه‏های اجرایی شهرستان فیروزکوه باید اهتمام ویژه‏ای به این جلسات داشته باشند.
رئیس شورای اشتغال شهرستان فیروزکوه تصریح کرد: شهرستان فیروزکوه از لحاظ شرایط اقلیمی و ظرفیت‏های اقتصادی از محدودیت‏هایی برخوردار است که این عوامل در اشتغال‏زایی نقش خواهند داشت.
افشارنادری افزود: اگر در بخش صنعت اهتمام بیشتری از سوی مسئولان مربوطه و متولیان امر صنعت و معدن و همچنین مساعدت بانک‏ها صورت پذیرد، چه بسا مشاغل بیشتری به صورت مستقیم و غیرمستقیم در شهرستان ایجاد شود.
وی در خصوص ثبت اطلاعات اشتغال در سامانه "رصد" گفت: تمام مسئولان باید نسبت به ثبت آمار و اطلاعات در این سامانه اهتمام ورزند و اگر در این راستا با مشکلی مواجه شدند یا اینکه عملیات ثبت صورت نپذیرفت، باید مراتب را به فرمانداری انعکاس دهند تا با در جریان گذاشتن مسئول مربوطه در شهرستان به درستی فعالیت‏ها انجام شود.
رئیس شورای اشتغال شهرستان فیروزکوه درخصوص ایجاد مشاغل خانگی بیان داشت: فراهم‏ شدن این گونه مشاغل نیازمند همکاری بانک‏هاست و در این راستا، باید رسالت و مسئولیت بانک‏ها مشخص شود تا افراد با بهره‏گیری از حداقل امکانات و تسهیلات بانکی ایجاد شغل کنند.
افشارنادری گفت: باید با ایجاد فرصت‏های شغلی جدید و انعکاس اطلاعات و آمار در سامانه رصد گام مثبتی در راه عملیاتی ساختن اهداف و فعالیت‏های اقتصادی دولت برداشته شود.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول