اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام‌نور خرمشهر خبر داد:

بهره‌برداری از پروژه‌های آموزشی در دانشگاه پیام‌نور خرمشهر

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پیام نور خرمشهر، از افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی و آموزشی در این دانشگاه در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

بهره‌برداری از پروژه‌های آموزشی در دانشگاه پیام‌نور خرمشهر
سیدعلی موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهار داشت: با برگزاری کنکور کارشناسی دانشگاه ‌پیام‌نور، امسال نیز چون سال‌های پیش 813 دانشجو در این دانشگاه پذیرش شدند.
وی افزود: پذیرش دانشجویان در این مرکز ظرفیت خاصی ندارند ولی با توجه به کمبود فضای آموزشی درصدد بهره‌برداری از پروژه‌های جدید در این دانشگاه هستیم.
رئیس دانشگاه پیام‌نور خرمشهر افزود: در این راستا و با توجه به نیازهایی که در برخی زمینه‌ها در دانشگاه وجود دارد واحدهای عمرانی و آموزشی احداث و به زودی به بهره‌برداری خواهد رسید. 
وی ادامه داد: یکی از این پروژه‌ها احداث ساختمان جدید در فضای دانشگاه است.
موسوی با اشاره به دیگر پروژه‌های در حال احداث بیان‌ کرد: ساخت و ایجاد سوله‌های جدید ورزشی که طی چند روز آینده آغاز می‌شود از دیگر برنامه‌های اجرایی در دستور کار دانشگاه است.
وی اضافه کرد: این پروژه هم‌اکنون با آمادگی کامل در حال اجرا است و پیش‌بینی می‌شود که در یک و یا دو ماه آینده شاهد اتمام و بهره‌برداری از آن باشیم. 
رئیس دانشگاه پیام‌نور خرمشهر همچنین به دانشجوهای پذیرش شده در این دانشگاه اشاره کرد و گفت: دانشجویان این دانشگاه از شهرهای اهواز، آبادان، خرمشهر، ماهشهر و شادگان پذیرش شده‌اند.
به گفته وی همه تلاش ما در راستای ایجاد محیطی مناسب و در خور توجه برای دانشجویان دانشگاه است.
موسوی افزود: کارکنان و مسئولان دانشگاه پیام نور همیشه با کمترین امکانات بیشترین کاربری را داشته‌اند.
وی ادامه داد: دانشگاه پیام نور بزرگترین دانشگاه دولتی در کشور و از جمله دانشگاه‌های باز در دنیا است که هدف آن آموزش برای همه است.
رئیس دانشگاه پیام‌نور خرمشهر در پایان ابراز امیدواری کرد که با روند رشد و بالندگی دانشجویان و اساتید مجرب، این واحد دانشگاهی به ارتقا و جایگاه علمی بیشتر نزدیک شود.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول