اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر فرهنگسرای زیارت خبر داد:

نصب 36 تابلو عکس حرم رضوی در پارک زیارت مشهد

خبرگزاری فارس: مدیر فرهنگسرای زیارت از نصب 36 تابلو عکس اماکن متبرکه حرم ثامن الحجج (ع) در پارک موضوعی زیارت مشهد خبر داد.

نصب 36 تابلو عکس حرم رضوی در پارک زیارت مشهد
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد، مجید عسکری اظهار داشت: این مجموعه شامل 18 تابلو عکس نمایشگاهی نسیم آفتاب که برگرفته از نامه حضرت رضا(ع) به عبدالعظیم حسنی خطاب به شیعیان است، به نمایش گذاشته شده است.
وی افزود: همچنین هشت عدد تابلو با عنوان "تجلی آفتاب" مربوط به سیره اجتماعی حضرت رضا (ع) بوده و  10 تابلو عکس دیگر مربوط به داستان عمومی زندگی هشتمین اختر آسمان امام و ولایت است.
عسکری ابعاد این تابلو عکس‌ها را دو در دو عنوان کرد و بیان داشت: پیش زمینه و تصاویر پشت تمام تابلوهای نصب شده در فضای باز پارک موضوعی زیارت از اماکن و رواق‌های حرم مطهر امام رضا (ع) است تا همه زائران و مجاوران قبل اینکه به حرم مشرف بشوند بتوانند خود را با حرم مطهر رضوی پیوند بیشتری دهند.
این مقام مسئول با اشاره به نزدیکی پارک موضوعی زیارت با حرم رضوی تاکید کرد: با توجه به مسافت نزدیکی پارک زیارت با بارگاه نورانی حضرت رضا (ع) و تردد زائران داخلی وخارجی انجام کارهای فرهنگی در نخستین پارک موضوعی زیارت در جهان اسلام از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
وی در زمینه نصب این تابلوها با محوریت حرم مطهر رضوی در پارک موضوعی زیارت خاطرنشان کرد: این تابلوها در فضایی به متراژ 500 متر مربع و درب اصلی پارک در معرض دید زائران و مجاوران قرار گرفته است.
عسکری یادآور شد: برای نصب و تجهیز این تابلوها در پارک موضوعی زیارت اعتباری بالغ بر 80 میلیون ریال از سوی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد هزینه شده است.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول