اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دشتستان صورت گرفت؛

افتتاح سومین کتابخانه دیجیتال استان بوشهر

خبرگزاری فارس: سومین کتابخانه دیجیتال در استان بوشهر در دشتستان افتتاح شد.

افتتاح سومین کتابخانه دیجیتال استان بوشهر
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، فرماندار دشتستان بعد از ظهر امروز در آیین راه‌اندازی سومین کتابخانه دیجیتال استان بوشهر در مرکز شهرستان دشتستان اظهار داشت: کتاب بعنوان پایه تمدن‌ساز و انتقال مفاهیم تمدنی همواره مدنظر بشر بوده است.
غلامحسین خسروی تصریح کرد: در دوره طلایی نظام مقدس جمهوری اسلامی توسعه فرهنگ بویژه توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی از ویژگی‌های بارز این دوارن است.
وی افزود: ما مفتخریم که در دورانی قرار داریم که کتاب به ععنوان یک هدیه الهی در همه حوزه‌های واقعی و مجازی دست به دست می‌چرخد و هر سال شاهد تیتراژ افزون‌تر و تنوعات موضوعات کتاب و حضور نویسندگان جوان و نخبه در عرصه نگارش و تدوین کتاب هستیم.
فرماندار دشتستان گفت: دشتستان با داشتن بالاترین حجم سرمایه منابع انسانی استان بوشهر مفتخر است که در همه حوزه‌های فرهنگی در سطح استان دارای جایگاه ویژه‌ای است.
خسروی از اجرا و تخصیص اعتبار برای راه‌اندازی سه مرکز دیجیتال و مجازی در مصلای نمازجمعه، فرهنگسرای ارشاد برازجان و مسجد امام خمینی (ره) شبانکاره خبر داد و اذعان داشت: با تقویت و تجهیز مراکز فرهنگی و توسعه زیرساخت‌های علمی می‌توانیم در مسیر رشد و توسعه شهرستان حرکت کنیم.
وی اظهار امیدواری کرد که در شهرستان شرایطی پیش بیاید که بتوانیم برای توسعه مراکز مجازی و کتابخانه‌های دیجیتال در مدارس، دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه تخصیص اعتبار دهیم.
فرماندار دشتستان یادآور شد: دولت نهم و دهم عملکرد مطلوبی در رشد و توسعه مراکز علمی داشته و شاهد احداث فرهنگسرا و کتابخانه و مراکز علمی و تحقیقاتی در این شهرستان طی یکسال اخیر هستیم.
خسروی بیان داشت: احداث کتابخانه دیجیتال در این شهرستان گام مهمی در افزایش سرانه مطالعه در دشتستان است.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول