اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار قم؛

پروژه‌های عمرانی علوم پزشکی قم به بهره‌برداری رسید

خبرگزاری فارس: پروژه‌های عمرانی دانشگاه علوم پزشکی قم با حضور استاندار و مسئولان علوم پزشکی استان همزمان با سالروز ورود مقام معظم رهبری به قم مورد بازدید و افتتاح قرار گرفت.

پروژه‌های عمرانی علوم پزشکی قم به بهره‌برداری رسید
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، صبح امروز همزمان با ایام سالگرد سفر مقام معظم رهبری به استان قم پروژه‌های عمرانی دانشگاه علوم پزشکی با حضور استاندار قم، رئیس و معاونان دانشگاه علوم پزشکی استان مورد بازدید و افتتاح قرار گرفت.
بازدید از بیمارستان 128 تختخوابی واقع در منطقه نیروگاه، نخستین برنامه استاندار و هیئت همراه بود که استاندار از نزدیک شاهد عملیات اجرایی و احداث آن قرار گرفت.
از آنجایی که بیشترین حجم جمعیت شهر مقدس قم در منطقه نیروگاه تمرکز دارد و با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر رفع محرومیت از این منطقه، مسئولان باید اهتمام بیشتری نسبت به ارائه خدمات بیشتر و بهتر به مردم این منطقه داشته باشند.
افتتاح مرکز اقامت ترک اعتیاد اجباری دومین برنامه از پروژه‌های عمرانی دانشگاه علوم پزشکی بود که در حاشیه شهر واقع شده است.
این مرکز با هدف پاکسازی چهره شهر از معتادان تزریقی و کارتن‌خواب‌ها توسط بخش خصوصی با حضور استاندار قم و مسئولان علوم پزشکی استان افتتاح شد.
این مرکز دومین مرکز ترک و درمان اعتیاد در استان است و استان قم در زمینه افتتاح مرکز ترک و درمان اعتیاد جز استان‌های پیشرو در کشور است.
مراسم کلنگ‌زنی آغاز ساخت بیمارستان تخصصی در منطقه پردیسان نیز با حضور استاندار و هیئت همراه برگزار شد.
این بیمارستان که در منطقه پردیسان، انتهای بلوار دانشگاه، بلوار جام جم واقع است نیازهای درمانی و بهداشتی در سطح تخصصی ساکنان این منطقه را پوشش خواهد داد.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول