اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نمین:

اعتبارات عمرانی نمین به سرعت جذب می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان نمین گفت: ما تلاش می‌کنیم تا اعتبارات عمرانی این شهرستان را با توجه به سردسیر بودن منطقه جذب کنیم و تکمیل پروژه‌ها را در دستور کار قرار دهیم.

اعتبارات عمرانی نمین به سرعت جذب می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سیدتقی دریتیم عصر امروز در جلسه کمیته جذب اعتبارات عمرانی نمین اظهار کرد: ما در نیمه‌ اول امسال 60 درصد اعتبارات عمرانی را که برای این شهرستان در نظر گرفته شده بود، جذب کردیم و نسبت به عملیاتی شدن برخی پروژه‌ها اقدامات لازم را انجام دادیم.
وی با یادآوری این‌که در نیمه‌اول سال 7 میلیارد تومان اعتبار به این شهرستان اختصاص یافته بود، تصریح کرد: جذب بخشی از این اعتبارات انجام شده و مابقی نیز با پیگیری‌ها و رایزنی‌هایی که در حال انجام است، محقق می‌شود.
دریتیم به سردسیر بودن منطقه نمین و شروع فصل سرما و یخبندان را یادآوری شد و خاطرنشان کرد: ما باید تا دو ماه آینده اجرای برخی از پروژه‌ها را برای افتتاح برای ایام دهه فجر به سرانجام رسانده و تکلیف آنها را مشخص کنیم.
این مسئول اضافه کرد: از جمله این پروژه‌ها مدرسه شش کلاسه حور و ساختمان دارالقرآن شهر عنبران است که هم اکنون مراحل پایانی اجرا را سپری می‌کند.
وی ادامه داد: برای اجرای پروژه اول نوسازی مدارس 640 میلیون تومان سرمایه‌گذاری کرده که همراه با ساختمان دارالقرآن عنبران که با 100 میلیون تومان اعتبار در حال ساخت و تکمیل شدن است، مقرر است دهه فجر به بهره‌برداری برسد.
دریتیم رفع نواقص پروژه‌های نیمه‌تمام را ضروری خواند و گفت: براساس مبادله موافقت‌نامه‌ها امیدواریم اعتبارات پروژه‌های عمرانی این شهرستان که قرار است در نیمه‌دوم سال اختصاص یابد، به سرعت اختصاص یافته و دست ما برای تکمیل پروژه‌ها باز باشد.
به گزارش فارس، فرماندار نمین در ادامه سخنان خود یکی از اولویت‌های اصلی این شهرستان را در ابتدای سال توجه جدی به پروژه‌های نیمه‌تمام، تکمیل شدن آنها با اولویت پروژه‌های سفر رئیس جمهور اعلام کرد و افزود: ما باید در اجرای پروژه‌های عمرانی به قدری کیفی، سریع و با دقت عمل کنیم تا رضایت و اعتماد عمومی جذب شود.
وی با انتقاد از اجرای برخی پروژه‌ها بدون برنامه‌ریزی‌های مشخص و در زمان طولانی تصریح کرد: نباید با چنین اقداماتی بی‌اعتمادی‌ها را دامن بزنیم و یا تلاش کنیم برخی از افراد و پیمانکاران با طولانی شدن اجرای این پروژه‌ها به دنبال کسب منفعت و سود شخصی باشند.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول