اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد بوشهر خبر داد:

حل مشکلات سالن‌های تئاتر بوشهر

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: مشکلات حوزه تئاتر به‌ویژه سالن‌های نمایش در سال آینده برطرف می‌شود و هر سال در تمام حوزه‌های هنری متفاوت‌تر عمل می‌کنیم.

حل مشکلات سالن‌های تئاتر بوشهر
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، یونس محمدی صبح امروز در آیین اختتامیه جشنواره تئاتر استانی بوشهر، اظهار داشت: جشنواره تئاتر استان در اوایل سال جاری از سوی انجمن هنرهای نمایشی فراخوان شد و بیش از 42 متن به دبیرخانه جشنواره تئاتر استانی ارسال شد.
وی افزود: متون رسیده به دبیرخانه جشنواره توسط شورای بازخوانی مورد بررسی قرار گرفت و 11 متن به تصویب شورای نهایی بازخوانی جشنواره رسید.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر و دبیر جشنواره گفت: جامعه موفق نیازمند هنرمند موفق است و هنرمندان ما با به کارگیری ارزش‌ها در آثار خود موجب موفقیت بیش از پیش در جامعه می‌شوند.
محمدی اظهار داشت: مشکلات حوزه تئاتر به‌ویژه سالن‌های نمایش در سال آتی به نحو مطلوب برطرف می‌شود و تلاش می‌کنیم هر سال در تمامی حوزه‌های هنری متفاوت‌تر عمل کنیم.
این مقام مسئول با اشاره به اینکه هنر و فرهنگ اسلامی همواره در ترویج بیداری اسلامی نقش موثری را ایفا کرده است، گفت: ترویج هنر اسلامی تضمین کننده بیداری اسلامی است.
محمدی تاکید کرد: برای انتقال آرمان‌های الهی و ارزش های متعالی اسلامی باید از زبان هنر استفاده کرد.
معاون پشتیبانی و منابع انسانی استاندار بوشهر از هنرمندان به عنوان ستارگان جامعه یاد کرد و افزود: اهالی هنر، کار و هنرشان برای هیچ قوم و ملیتی نیاز به ترجمه و تفسیر نداشته بلکه تاثیرگذاری مستقیمی نیز دارد.
محمدحسین زارع یادآورشد: هنرمندان باید دغدغه ارزش‌های جامعه را داشته باشند و مسئولان نیز دغدغه هنرمندان را یدک بکشند.
وی اذعان داشت: اگر مسئولان دغدغه هنرمندان را نداشته باشند، هم مسئولان و هم جامعه ضرر می‌کنند.
در پایان هیئت داوران بیست و سومین جشنواره تئاتر استان بوشهر آراء خود را اعلام کرد.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول