اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور در یادمان شهید؛

یاد سردار شهید محمدزاده گرامی داشته شد

خبرگزاری فارس: همزمان با دومین سالگرد شهادت سردار رشید اسلام رجبعلی محمدزاده، مردم شهیدپرور بجنورد با حضور در یادمان شهید یاد و خاطره این سردار سال‌های دوران دفاع مقدس را گرامی داشتند.

یاد سردار شهید محمدزاده گرامی داشته شد
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، در این مراسم که بعد از ظهر امروز در هوای بارانی در گلزار شهدای مرکز خراسان شمالی انجام شد، خانواده شهدا، ایثارگران، بسیجیان و عموم مردم و مسئولان شرکت داشتند.
در این آیین شرکت‌کنندگان با اهدای گل بر یادمان شهید محمدزاده و سایر شهدای این شهرستان با آرمان‌های امام راحل و شهدا تجدید میثاق کردند.
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد با تاکید بر ادامه راه شهدا اظهار داشت: شناخت شهدا یکی از مهم‌ترین زمینه‌ها برای ادامه دادن راه و اهداف شهداست.
حجت‌الاسلام ناصر هدایتی با تاکید بر اینکه شهید محمدزاده و شوشتری در راه آرمان‌های والای اسلامی شربت شهادت نوشیدند، تصریح کرد: آنان برای احیای یکی از مهم‌ترین تاکیدات اسلام مبنی بر حفظ وحدت در جامعه مسلمانان به منطقه سیستان و بلوچستان عزیمت کرده و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نشدند.
وی اظهار داشت: سرانجام تلاش‌های آنان موجب وحدت بیش از پیش مردم شیعه و سنی آن منطقه شده و سردمداران استکبار تحمل این موفقیت را نداشته و در یک اقدام ناجوانمردانه این سرداران را به درجه رفیع شهادت رساندند.
هدایتی تصریح کرد: راه شهیدان محمدزاده و شوشتری پر آوازه بوده و یاد و خاطره آنان همواره در تاریخ ثبت و ضبط و ماندگار خواهد بود.
سردار رجبعلی محمدزاده فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان به همراه سردار نورعلی شوشتری جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه و همچنین جمعی از پاسداران و عشایر اهل سنت و شیعه پیشین سرباز در مهر ماه دو سال قبل توسط گروهک تروریستی وابسته به عبدالمالک ریگی به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.
مزار شهید والامقام رجبعلی محمدزاده علمدار خراسان شمالی در بهشت رضای مشهد مقدس قرار دارد.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول