اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی بنیاد شهید خبر داد:

برگزاری مسابقات بین المللی قرآن توسط بنیاد شهید

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: بنیاد شهید نخستین مسابقات حفظ و قرائت در سطح بین‌المللی را برگزار می‌کند و این حرکت در راستای تقویت برنامه‌های قرآنی در بین جامعه ایثارگران است.

برگزاری مسابقات بین المللی قرآن توسط بنیاد شهید
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم، رضا مومنین در جلسه شورای معاونان و مدیران بنیاد شهید استان قم اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب خواستار پرورش 10 میلیون حافظ قرآنی در کشور شدند که در حال بررسی هستیم تا ببینیم سهم بنیاد شهید در طول پنج سال چه مقدار است تا برای اجرای فرامین آقا برنامه‌ریزی کنیم.
وی تاکید کرد: در این حوزه استان قم سهم سنگین‌تری را با توجه به جایگاه مذهبی و دارا بودن مراکز قرآنی بر عهده داشته و از ظرفیت مناسبی در این زمینه برخوردار است.
معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران اضافه کرد: ایجاد کرسی‌های آزاد‌اندیشی از دیگر فرمایشات مقام معظم رهبری است که با بهره‌مندی از انسان‌های فرهیخته می‌خواهیم در این عرصه نیز وارد شویم و این حرکت را نیز از قم شروع کنیم.
وی با تاکید بر اینکه قم باید آغاز گر این برنامه باشد، افزود: با برنامه‌  ریزی لازم در این عرصه نیز بنیاد باید سرآمد بوده و منویات رهبر معظم انقلاب را اجرایی کند.
مومنین ادامه داد: بنیاد شهید نخستین مسابقات حفظ و قرائت در سطح بین‌المللی را برگزار می‌کند و این حرکت در راستای تقویت برنامه‌های قرآنی در بین جامعه ایثارگران است.
وی از دیگر تحولات صورت گرفته را ساماندهی شهریه دانشجویی و گسترش اعزام ایثارگران به مشهد مقدس ذکر کرد.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول