اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فیلمساز اصفهانی:

اطلاع‌رسانی جشنواره کودک در اصفهان ضعیف است

خبرگزاری فارس: هنرمند و فیلمساز اصفهانی گفت: دبیرخانه بیست و پنجمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان در اصفهان از لحاظ اطلاع‌رسانی بسیار ضعیف عمل می‌کند.

اطلاع‌رسانی جشنواره کودک در اصفهان ضعیف است
حسن علیرضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان درباره بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان اظهار داشت: تمام سازمان‌ها مرتبط و غیر مرتبط با جشنواره فیلم کودک و نوجوان از حالا باید تبلیغات جشنواره در سطح شهر را آغاز کنند.
وی که در سال‌های گذشته هم از شرکت کنندگان در جشنواره فیلم کودک و نوجوان بوده است، ادامه داد: در سال‌ 87 با تهیه و کارگردانی فیلم سنگ و نیرنگ و بازی در فیلم‌های سینمایی ماه قرمز سعید ابراهیمی‌فر و گراناز عباس رافعی و در سال 88 با تهیه و کارگردانی فیلم نسل آفتاب در بخش مسابقه جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در شهر همدان شرکت داشتم.
هنرمند و انیمیشن‌ساز با اشاره به اینکه در جشنواره فیلم کودک سال‌های گذشته در همدان نیز شرکت داشته است، بیان کرد: استان همدان از نظر کیفیت سالن‌های نمایش در سطح خوبی قرار داشت، همچنین استقبال زیاد مردم از حضورشان در سالن‌ها و سینماها به خوبی مشخص و معین بود.
وی اضافه کرد: جشنواره‌های فیلم کودک که در استان همدان برگزار شد، از لحاظ برنامه‌های جنبی در سطح عالی نبود، چرا که در بخش آموزشی که از برنامه‌های هر جشنواره است نکته ویژه‌ای عنوان و آموزش داده نمی‌شد.
علیرضایی با اشاره به اینکه بازگشت جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان به اصفهان اتفاق بسیار خوبی است، تاکید کرد: به دلیل انتقال یک مرتبه‌ای جشنواره از همدان به اصفهان شاید استان اصفهان به ظاهر در سال نخست آماده‌ برای میزبانی نباشد.
وی ادامه میزبانی در سال‌های آینده اصفهان از جشنواره فیلم کودک را مهمتر دانست و گفت: اینکه در سال‌های بعدی جشنواره فیلم کودک بتوانیم تولیدات خوبی داشته باشیم، نه صرف رفع تکلیف جشنواره را برگزار کنیم.
انیمیشن‌ساز اصفهانی که در بخش خصوصی هفت پویانمایی را تحویل دبیرخانه جشنواره کودک داده است، خاطرنشان کرد: یکی از عواملی که در برگزاری جشنواره خوب موثر است اطلاع‌رسانی قوی قبل از آغاز جشنواره و در حین برگزاری و به ویژه بعد از آن در طول سال است، همان‌گونه که در استان همدان ماه‌ها پس از جشنواره هنوز بیلبوردها در سطح شهر خودنمایی می‌کرد.
وی تصریح کرد: نسخه‌های پویانمایی‌های تردید، ماهی کاغذی، مترسک، پایان دایناسورها، شب‌های خاکستری، رهایی و پشیمان را به دبیرخانه اصفهان تحویل داده و منتظر اعلام آثار بخش مسابقه برای ارسال نسخه‌های نهایی هستم.
به گزارش فارس از اصفهان، علیرضایی که در بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان تاکنون به‌عنوان پرکارترین تهیه‌کننده در بخش خصوصی فیلم‌های پویانمایی شناخته شده است تاکید کرد: اطلاع‌رسانی دبیرخانه جشنواره فیلم کودک و نوجوان در اصفهان بسیار ضعیف است، زیرا که فرم شرکت در جشنواره فیلم کودک و مهلت ارسال آثار را از طریق دفتر تهران دریافت کردم.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول