اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران؛

واحد نمک‌زدایی بینک آماده افتتاح است

خبرگزاری فارس: رئیس روابط‌عمومی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران گفت: واحد نمک‌زدایی بینک برای سفر رئیس‌جمهور و هیئت همراه به گچساران آماده افتتاح است.

واحد نمک‌زدایی بینک آماده افتتاح است
به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، ابوالحسن غلامی امروز در جلسه هماهنگی استقبال از سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به گچساران اظهار داشت: سفر رئیس جمهور به گچساران فرصت مناسبی برای بررسی عوامل عدم اتمام برخی پروژه‌ها در این شهرستان است.
رئیس روابط‌عمومی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران ابراز داشت: واحد نمک‌زدایی بینک در با ظرفیت فراورش 50 هزار بشکه نفت نمکی در روز آماده افتتاح و بهره‌برداری در سفر رئیس جمهور و هیئت همراه به گچساران است.
غلامی ابراز داشت: با توجه به آماده افتتاح بودن واحد نمک‌زدایی بینک، این پروژه می‌تواند در لیست پروژه‌های افتتاحی در سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به گچساران قرار بگیرد.
وی بیان داشت: در سفرهای رئیس جمهور به کهگیلویه و بویراحمد نیازهای اساسی استان شناسایی و بر اساس این نیازها پروژه‌هایی در قالب مصوبات تعریف و اجرایی شد.
غلامی از مسئولان خواست تا بازدید رئیس جمهور از تأسیسات نفتی گچساران را در برنامه کاری سفر رئیس جمهور لحاظ کنند.
رئیس روابط عمومی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران با اشاره به برخی مصوبات برجای مانده و ناتمام سفرهای رئیس جمهور و هیئت دولت به کهگیلویه و بویراحمد، پیگیری و ارائه راهکار برای تکمیل این پروژه‌ها را از اولویت‌های درخواست‌های مسئولان در جریان سفر چهارم هیئت دولت به این استان دانست.
غلامی تصریح کرد: پروژه کاشت 2 هزار اصله درخت توسط شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران که از مصوبات سفر رئیس جمهور به گچساران بود، از سال گذشته تا کنون توسط این شرکت عملیاتی شده است و باید تصمیمی برای نگهداری از این درختان اتخاذ شود.
وی با اشاره به آماده بودن فرودگاه گچساران برای افتتاح در این سفر، از مسئولان خواست تا برای دریافت مجوز افتتاح و پرواز در این فرودگاه مکاتبات لازم را انجام دهند.
این مقام مسئول در شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران اقتدار، پیشرفت و سربلندی ایران اسلامی را به برکت خون شهدا و امام راحل، حمایت و پشتیبانی ملت و خدمات ارزنده دولت و مسئولان نظام  عنوان کرد.
غلامی سفرهای رئیس‌ جمهور و هیئت دولت به استان‌ها و شهرستان‌ها را سبب تعمیق ارتباط با مردم، تعمیم عدالت، محرومیت‌زدایی و شتاب بخشیدن به رشد و توسعه همه جانبه عنوان کرد و از مسئولان خواست تا با برنامه‌ریزی اصولی از این فرصت‌ها به نحو مطلوبی بهره ببرند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول