اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین بار در شرکت نفت گچساران صورت گرفت؛

برگزاری نشست پرسش و پاسخ در شرکت نفت گچساران

خبرگزاری فارس: برای نخستین بار در شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران، مدیرعامل این شرکت در نشستی صمیمی به سوالات بیش از 250 نفر از کارکنان شرکت‌ کننده در این جلسه پاسخ گفت.

برگزاری نشست پرسش و پاسخ در شرکت نفت گچساران
به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، در این جلسه پرسش و پاسخ که افزون بر چهار ساعت به طول انجامید، کارکنان با طرح کتبی سؤالات، با مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران به بحث و گفت و گو پرداختند.
مباحث فنی، عملیاتی، تولیدی، خدماتی و فرهنگی از جمله مباحث و موضوعات مطرح شده در سؤالات کارمندان بود.
سؤال در زمینه مسائل ورزشی، اجتماعی، سیاسی و مدیرتی از دیگر مباحث عنوان شده در سوالات بود.
رسیدن بدون سانسور سؤالات به دست مدیرعامل، پاسخگویی به تمام سؤالات بی پرده و بدون گزینش و برگزاری و اتمام جلسه در فضایی آرام و صمیمی از نکات قابل توجه در بیان و پاسخگویی به سؤالات در این نشست بود.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در این جلسه بیان داشت: این شرکت از ابتدای امسال تاکنون توانسته است 99.8 درصد از برنامه تولید خود را برای نیمه اول سال جاری محقق کند.
پاکدل برگزاری مستمر این جلسات به منظور بررسی و حل مشکلات کارکنان و برنامه‌های پیش رو را امری لازم و ضروری عنوان کرد.
وی در ادامه با اشاره به اقدامات مهم انجام شده در شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران خاطرنشان کرد: همکاری تمام کارکنان در  شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران موجب شده که این شرکت در بین شرکت‌های دیگر موفق عمل نماید.
پاکدل موفقیت های کسب شده را در شرکت نفت و گاز گچساران را ناشی از تلاش و همدلی تمام کارکنان این مجموعه دانست و بر تداوم همکاری، همدلی و همراهی کارکنان با مجموعه مدیریت این شرکت تأکید کرد.
وی همچنین از برگزاری جلسه پیش‌بینی بهره‌دهی چاه‌های شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران با حضور مدیران و جمعی از رؤسای این شرکت و جمعی از مدیران شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب خبر داد و گفت: در این جلسه عملکرد شرکت نفت و گاز گچساران در حوزه تولید مورد بررسی قرار گرفت.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران عنوان کرد: مدیران شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب نسبت به عملکرد شرکت نفت و گاز گچساران ابراز رضایت کردند و ضمن بررسی مشکلات و تنگناهای تولید چاه‌ها و تأسیسات منطقه، پیش‌بینی‌های لازم در زمینه تعیین دبی تولید و راهکارهای مناسب تعمیرات چاه‌ها نیز مطرح و بررسی شد.
به گزارش فارس، شرکت نفت و گاز گچساران یکی از شرکت‌های مهم فرعی تابع شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب است که با تولید روزانه بیش از 700 هزار بشکه نفت و 50 هزار بشکه مایعات گازی سهم عمده‌ای در تأمین درآمدهای اقتصادی کشور دارد.
انتهای پیام/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول