اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت بافت:

مردم در طرح سرشماری مسکن مشارکت داشته باشند

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت بافت گفت: طرح سرشماری نفوس و مسکن مهم است و مردم در این طرح مشارکت کنند.

مردم در طرح سرشماری مسکن مشارکت داشته باشند
به گزارش خبرگزاری فارس از بافت، حجت‌الاسلام مهدی حسنی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بافت با بیان اینکه پیامبر (ص) «مردم‌داری» و «خوش اخلاقی» را عامل بهشتی شدن می‌داند، اظهار داشت: طرح سرشماری نفوس و مسکن مهم است و مردم در این طرح مشارکت کنند. 
وی با اشاره به پذیرش طرح کاپیتولاسیون و ناکام گذاشتن این طرح توسط امام خمینی (ره) تصریح کرد: امام راحل با این عمل شجاعانه درس فداکاری و مبارزه با ظلم را به ما دادند.
امام جمعه موقت بافت به استقبال پرشور مردم کرمانشاه از مقام عظمای ولایت اشاره و بیان کرد: سخنان رهبری راه و طریق را مشخص می‌کند و ایشان در بیانات خود انتظارات مردم از مسئولان را بیان کردند.
حسنی با بیان اینکه مسئولان باید قدردان مردم باشند، افزود: رهبری رمز پیروزی نظام را حضور مردم در صحنه‌ها بیان کردند.
وی داشتن نیت خالصانه نسبت به مردم، تمرکز داشتن بر اولویت‌های کشور و مسائل اصلی، پرهیز از مشغول شدن به حواشی و مسائل جانبی، عمل به وعده‌ها، برخورد با خائنان و عزم راسخ و اقدام مدبرانه را از جمله انتظارات مردم از مسئولان بیان کرد که رهبری در سخنان خود به آن اشاره کردند.
وی تصریح کرد: رهبری با اشاره به مسئله انتخابات شرکت گسترده مردم در انتخابات و قانون‌گرایی و وفاداری و احترام به رای مردم در انتخابات را مورد تاکید قرار دادند.
حسنی گفت: ایشان تاکید کردند که مردم افرادی را انتخاب کنند که به کانون‌های ثروت و قدرت وابسته نباشند.
خطیب جمعه بافت اظهار داشت: رهبری درباره مسائل منطقه فرمودند که نمود اصلی این حرکت‌ها شکست سیاسی قدرت‌های منطقه است و مردم ما بدانند حوادث کشور ما در این کشورها به شدت دارای تاثیر است.
حسنی اذعان کرد: رهبری جنبش وال‌استریت در آمریکا را مسئله بزرگی دانستند و طبق آمارها 99 درصد مردم آمریکا فدای یک درصد سرمایه‌دار هستند که همین یک درصد حمایت از صهیونیسم و جنگ‌ها را طراحی می‌کنند.
وی با اشاره به تشکیل شورای اصولگرایی در شهرستان بافت تصریح کرد: هدف از تشکیل این شورا حفظ و حراست از اصولگرایی ارزشی و اصیل انقلاب اسلامی به‌ویژه ولایت فقیه و تشکیل کمیته انتخابات برای ایجاد وحدت، همدلی، هماهنگی و ایجاد تفاهم بین نمایندگان و کاندیدای اصولگرا در شهرستان است.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول