اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا دو روز دیگر صورت می‌گیرد؛

آغاز سرشماری 90 در آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: معاون امور برنامه‌ریزی استاندار آذربایجان غربی گفت: دو روز دیگر طرح سرشماری نفوس و مسکن در آذربایجان غربی آغاز می‌شود.

آغاز سرشماری 90 در آذربایجان غربی
غلامرضا دیزج‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: سرشماری یکی از مباحث ملی است که از دوم آبان‌ماه سال جاری به مدت 21 روز همزمان با سراسر کشور در این استان برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه چینش افرادی که در این سرشماری به کار گرفته می‌شوند مشخص شده است، تصریح کرد: نیروهای آمارگیر که در سال جاری در سرشماری سال 90 شرکت می‌کنند به طور عمده در سنوات گذشته نیز حضور داشتند.
این مسئول افزود: باید شیطنت‌های احتمالی را در این زمینه مدیریت کنیم که پیش‌بینی‌های لازم در این زمینه انجام گرفته است.
دیزج‌نژاد با تاکید بر همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی در این زمینه، گفت: دستگاه‌های اجرایی استان باید خودرو و دیگر امکانات خود را در بحث سرشماری در اختیار افرادی که اقدام به سرشماری می‌کنند قرار دهند.
وی با بیان اینکه تمام امکانات دولتی باید در بحث سرشماری در اختیار ستاد سرشماری نفوس و مسکن سال 90 قرار گیرد، گفت: این موضوع توسط ریاست جمهوری به تمام دستگاه‌های اجرایی استان ابلاغ شده است.
این مسئول سرشماری 90 را یک مبحث خاص عنوان کرد و ادامه داد: ‌مبحث خاص عنایت و توجه خاصی را می‌طلبد.
معاون امور برنامه‌ریزی استاندار آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: از ابتدای سال شعار مدیریتی استان نظارت و پیگیری شده است که برخی مسائل در این زمینه جزو اولویت‌ها است.
دیزج‌نژاد ادامه داد: سرشماری سال 90 نگاه نزدیک به عملکرد دولت است و برنامه‌ها بر اساس اطلاعات مقتضی انجام می‌گیرد.
وی با بیان اینکه این اطلاعات پایه تصمیم‌گیری برای پنج سال آینده کشور است، اضافه کرد: طبق فرمان رئیس جمهور تمام بخش‌ها مکلف به همکاری در این زمینه شده‌اند و بر این اساس از فروردین ماه 89 مقدمات اجرای سرشماری آغاز شده است.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول