اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اوقاف و امور خیریه گرگان خبر داد:

تجهیز 3 امامزاده گرگان به کتابخانه الکترونیکی

خبرگزاری فارس: سرپرست اوقاف و امور خیریه شهرستان گرگان از تجهیز سه امامزاده شهرستان گرگان به کتابخانه الکترونیکی خبر داد.

تجهیز 3 امامزاده گرگان به کتابخانه الکترونیکی
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حسن دهقان پیش از ظهر امروز در جمع روسای هیئت‌های مذهبی شهرستان گرگان اظهار داشت: امامزاده عبدالله (ع) شهرستان گرگان، سقاخانه گرگان و امامزاده سلیمان (ع) این شهرستان از جمله اماکنی هستند که مجهز به کتابخانه الکترونیکی شدند.
وی با بیان اینکه معرفی برخی از جاذبه‌های گردشگری و معنوی شهرستان گرگان مغفول مانده است، خاطرنشان کرد: امامزاده سلیمان(ع) که در سه کیلومتری شهرستان گرگان واقع شده همچنین امامزاده ابراهیم (ع) اوزینه و امامزاده سلیمان(ع) روستای هاشم‌آباد از مکان‌های مذهبی این شهرستان هستند که خیلی از مردم نسبت به آن آشنایی کافی ندارند.
سرپرست اوقاف و امور خیریه شهرستان گرگان در خصوص اینکه اوقاف گلستان با کمبود نیروی انسانی مواجه است، یادآور شد: اداره اوقاف و امور خیریه با کمبود امکانات، تجهیزات و نیروی انسانی، یک هفتم فعالیت کشور را انجام می‌دهد.
دهقان برگزاری مسابقات قرآنی را یکی از بزرگ‌ترین اقدامات فرهنگی برشمرد و تصریح کرد: یکی از برنامه‌هایی که هرساله از سوی اداره اوقاف و امور خیریه انجام می شود برگزاری مسابقات قرآنی است که هر ساله افزایش مشارکت جوانان را در این عرصه شاهد هستیم.
وی از حضور صددرصدی جوانان در مسابقات قرآنی خبر داد و افزود: طبق آمار به دست آمده تعداد افراد شرکت‌کننده در مسابقات قرآنی افزایش یافته که این امر نشان می‌دهد تلاش‌های اداره اوقاف و امور خیریه در این زمینه به ثمر نشسته است.
سرپرست اوقاف و امور خیریه شهرستان گرگان اضافه کرد: اطلاع‌رسانی‌های مختلفی از طریق نصب بنر در امامزاده‎ها و در سطوح مختلف شهر و یا از طریق نشریات محلی صورت می‎گیرد تا در انجام برنامه‎های فرهنگی بتوانیم به بهترین نحو عمل کرده و در مسیری که دشمن هجمه فرهنگی را در پیش گرفته، حربه‌هایشان را نقش بر آب کنیم.
دهقان اذعان داشت: هر چه جوانان به قرآن و آموزه‌های دینی نزدیک شوند و فرمایشات قرآنی را سرلوحه کارشان قرار دهند قطعا از گزند حیله‌های دشمنان شیطان صفت در امان خواهند بود.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول