اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم دو و میدانی چهارمحال و بختیاری خبر داد:

شرکت دو و میدانی‌کاران چهارمحال و بختیاری در مسابقات کشوری

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم دو و میدانی چهارمحال و بختیاری از حضور ورزشکاران دو و میدانی‎کاران این استان در مسابقات کشوری خبر داد.

شرکت دو و میدانی‌کاران چهارمحال و بختیاری در مسابقات کشوری
داریوش صمیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: رضا شیریان، محمد شیریان، محمود حمزه‌پور، ابراهیمی مومنی، روح‌الله امانی، علی اسفندیارپور، محسن عزیزنژاد در قالب تیم الف و داود ملک‌پور، حسین حمزه، علی شیریان، رضا صمیمی و محسن حمزه‌پور در ترکیب تیم ب در این مسابقات حضور دارند.
وی از حضور ورزشکاران ملی پوشان این استان در سایر لیگ‌های کشوری خبر داد و گفت: حضور ورزشکاران مطرح این استان در لیگ‌های کشوری برای سایر استان‌های کشور شانس پیروزی این استان را برای کسب عناوین قهرمانی بسیار کم کرده است.
صمیمی خاطرنشان کرد: این در حالیست که چنانچه ورزشکاران ملی پوش این استان برای چهارمحال و بختیاری به میدان روند با ضریب اطمینان بسیار بالا می‎توان ادعا کرد که استان چهارمحال و بختیاری به‌طور قطع و یقین با اختلاف بسیار بالا قهرمان این دسته از رقابت‌ها خواهد شد.
سرمربی تیم دو و میدانی چهارمحال و بختیاری نبود پیست تمرین دو و میدانی را در برخی از شهرهای این استان از مهم‌ترین مشکلات فراروی این ورزش برشمرد و گفت: در حال حاضر تنها شهرهای بروجن، فرخشهر، هفشجان و شهرکرد دارای پیست دو و میدانی است که برهمین اساس توسعه این رشته ورزشی نیازمند مساعدت مسئولان است.
وی عدم حمایت مالی از ورزشکاران را از دیگر مشکلات ورزش دو و میدانی استان عنوان کرد و گفت: این مسئله موجب شده است تا ورزشکاران مطرح استان با حضور در تیم‌ استان‌های دیگر در میدان مسابقات حاضر و برای آن استان افتخارآفرینی کنند.
صمیمی مجموع  بودجه‌ تخصیص یافته به هیئت دو و میدانی این استان را در سال‌جاری 600 میلیون ریال عنوان کرد و گفت: این در حالیست که قرارداد سجاد مرادی ورزشکار مطرح استانی و قهرمان مسابقات آسیایی با تیم ذوب‌آهن اصفهان 700 میلیون ریال است.
وی در ادامه از فعالیت 191 ورزشکار دو و میدانی‌کار در این استان خبر داد و گفت: از این تعداد 148 نفر در بخش آقایان و 43 نفر در بخش بانوان در حال فعالیت هستند.
صمیمی افزود: این تعداد ورزشکار در شهرستان‌های بروجن، کیار، شهرکرد، فرخشهر، گندمان، فارسان و سامان دارای فعالیت هستند که در این میان هیئت شهرستان بروجن، کیار، شهرکرد به ترتیب فعال‌ترین هیئت‌های ورزشی استان در بخش دو و میدانی به شمار می‌روند.
مسابقات قهرمانی دو و میدانی کشور از امروز به مدت سه روز در رشته‌های پرتاب‌ها شامل دیسک، چکش، تبر، دوی استقامت و پرش ارتفاع در تهران برگزار می‎شود.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول