اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت دو و میدانی استان قم:

دو و میدانی‌کار قمی به تیم ملی دعوت شد

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت دو و میدانی استان قم از دعوت دو و میدانی‌کار قمی به اردو تیم ملی در ماده پرتاب‌ها خبر داد.

دو و میدانی‌کار قمی به تیم ملی دعوت شد
علی رضایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به برگزاری اردوی تیم ملی دو و میدانی در ماده پرتاب‌ها اظهار کرد: با اعلام کمیته پرتاب‌های فدراسیون دوومیدانی، اردوی تیم ملی دو و میدانی در ماده پرتاب‌ها در مجموعه آفتاب انقلاب تهران آغاز شده است.
وی خاطرنشان کرد: این مرحله از اردوی تیم ملی دو و میدانی در ماده پرتاب‌ها به مدت 10 روز در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب با حضور ورزشکاران ورزشکاران به همراه مربیان دعوت شده توسط فدراسیون برگزار می‌شود.
دبیر هیئت دو و میدانی استان قم عنوان کرد: هدف از برگزاری اردوی تیم ملی دو و میدانی در ماده پرتاب‌ها، افزایش سطح آمادگی ورزشکاران و تجزیه و تحلیل آنان توسط کارشناسان و مربیان دعوت شده به تیم ملی دو و میدانی است.
وی با اشاره به دعوت دو و میدانی کاری از استان قم به این اردو، اضافه کرد: محمدحسین اسکندری پرتاب گر ارزنده و توانمند قمی تنها ملی‌پوش دعوت شده به اردوی تیم ملی دو و میدانی کشورمان در ماده پرتاب‌ها است که با توجه به آمادگی بسیار خوبی که دارد، می‌تواند رقابتی نزدیک با دیگر رقبای خود برای اثبات شایستگی‌های دو و میدانی قم داشته باشد.
رضایی در ادامه به اسامی ورزشکاران پرتابی دعوت شده به اردوی تیم ملی دو و میدانی کشورمان اشاره و اظهار کرد: در ماده پرتاب وزنه مهدی شاهرخی از لرستان، علیرضا مهر صفوتی و علی ثمری از تهران، محمد حسین اسکندری از قم و میثم کیانی از گلستان حضور دارند.
وی افزود: در ماده پرتاب دیسک نیز احسان حدادی از تهران، محمد صمیمی و مجتبی شبانه از اصفهان، محمود صمیمی، محمد شیریان و رضا شیریان همگی از استان چهار‌محال و بختیاری به تیم ملی پرتاب‌های رشته از دعوت شده‌اند.
دبیر هیئت دو و میدانی استان قم عنوان کرد: در ماده پرتاب نیزه نیز مهدی روایی و محسن عزیز‌نژاد از یاسوج، یعقوب آرخی از گلستان، محمد همزه‌پور از چهار‌محال و بختیاری و سید‌امیر حسینی از گلستان ملی‌پوش این رشته هستند.
وی به نفرات دعوت شده رشته پرتاب چکش نیز اشاره ‌و عنوان کرد: در این رشته کاوه موسوی از استان آذربایجان غربی، مسعود مقدم از خراسان رضوی، رضا مقدم از گلستان، میثم نعمت‌اللهی از اصفهان و پژمان قلعه‌نویی از گلستان عضو هستند.
دبیر هیئت دو و میدانی استان قم تصریح کرد: محمد‌حسین اسکندری دو و میدانی کار آینده‌دار هیئت دو و میدانی استان قم در حالی به عنوان تنها نماینده قم در این اردو حضور دارد که سایر دعوت‌شدگان از اصفهان، تهران، گلستان، لرستان، چهار‌محال و بختیاری و یاسوج هستند.
وی به مربیان تیم ملی نیز اشاره ‌و بیان کرد: امیر محمدی از یاسوج، داریوش و عباس صمیمی از اصفهان، جعفر رشتی از گلستان، محسن شاهرخی از لرستان، صادق موسوی از ارومیه و حسین نصاری از تهران مربیان تیم ملی هستند.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول