اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رضایی در گفت‌و‌گو با فارس:

دو ‌و ‌میدانی‌کاران قم به آخرین مرحله لیگ اعزام شدند

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت دو و میدانی استان قم از اعزام شش دو و میدانی‌کار قمی به مرحله سوم رقابت‌های لیگ دو و میدانی مردان کشور خبر داد.

دو ‌و ‌میدانی‌کاران قم به آخرین مرحله لیگ اعزام شدند
علی رضایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: سومین مرحله رقابت‌های لیگ دو و میدانی باشگاه‌های کشور، در واقع آخرین مرحله این مسابقات در سال جاری است که با شرکت مدعیان از تیم‌های مختلف به انجام می‌رسد.
وی بیان کرد: مرحله سوم و پایانی مسابقات لیگ دو و میدانی باشگاه‌های کشور در بخش آقایان امروز در حالی برگزار شده ‌و نفرات برتر خود را خواهد شناخت که در آغاز این مرحله شرکت‌کنندگان در ماده نیمه ماراتن در استادیوم تختی به رقابت پرداختند.
دبیر هیئت دو و میدانی استان قم با بیان اینکه رقابت در سایر مواد در مجموعه آفتاب انقلاب تهران برگزار می‌شود، اضافه کرد: بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون دو و میدانی، این مسابقات در مواد دهگانه (100متر، پرش طول و پرتاب وزنه)، 100متر مقدماتی، 400 متر مقدماتی و 800 متر مقدماتی برگزار می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: این در حالی است که ادامه مسابقات در مجموعه آفتاب انقلاب تهران در مواد دهگانه (پرش ارتفاع،400متر) و فینال مواد پرش سه گام، پرش ارتفاع، 400 متر با مانع، 100 متر، 5 هزار متر و 800 متر به انجام می‌رسد.
رضایی عنوان کرد: این مسابقات با حضور 26 تیم و باشگاه دسته‌های آزاد کشور و رقابت بیش از 300 دو و میدانی‌کار برگزار می‌شود و طی آن پنج دو و میدانی کار قمی نیز در مواد مختلف این مرحله با حریفان خود به رقابت خواهند پرداخت.
وی بیان کرد: رستگاری، سهرابی، محمدنژاد، ذاکری، سعادتمند و واحدیان اعضای تیم اعزامی هیئت دو و میدانی استان قم به سومین و آخرین مرحله از مسابقات لیگ دو و میدانی مردان باشگاه‌های کشور در مجموع آفتاب انقلاب تهران هستند.
دبیر هیئت دو و میدانی استان قم در ادامه به نتایج خوب دو و میدانی قم در رشته‌های پرش طول و سه گام مرحله دوم اشاره و عنوان کرد: در این مرحله از مسابقات که دو هفته قبل به انجام رسید، عملکرد یکی از اعضای تیم هیئت دو و میدانی قم با درخشش در رشته‌های پرش طول و پرش سه گام همراه بود.
وی اظهار کرد: این مسابقات در ۲۳ ماده با حضور مدعیان در حالی با معرفی نفرات برتر به پایان رسید، که از بین پنج دو و میدانی کار قمی اعزامی به لیگ، میلاد دریساوی پدیده دو و میدانی قم در سال‌های اخیر که در مرحله نخست موفقیت‌آمیز عمل کرده و نایب قهرمان شده بود، در مواد پرش طول و پرش سه گام با توجه به مصدومیتی که برایش حادث شد، مقام پنجم را کسب کرد.
رضایی‌ خاطرنشان کرد: در مرحله نخست این رقابت‌ها نیز دریساوی در پیکارهای ماده پرش سه گام با رکورد ۳۶ متر و ۱۵ سانتی‌متر در جایگاه دوم ایستاد و موفق به کسب مقام نایب قهرمانی شد تا بدین ترتیب تیم قم با دست پر از میدان مرحله نخست لیگ دو و میدانی باز گردد.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول