اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت دو و میدانی استان زنجان خبر داد:

اعزام تیم دو و میدانی زنجان به مسابقات لیگ

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت دو و میدانی استان زنجان با اشاره به اینکه مرحله آخر لیگ برتر دو و میدانی در اواخر هفته برگزار می‌شود، گفت: تیم دو و میدانی زنجان به این مسابقات اعزام می‌شود.

اعزام تیم دو و میدانی زنجان به مسابقات لیگ
نقی سالک امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان محل برگزاری لیگ بزرگسالان کشور را در دو روز پایانی این هفته، تهران اعلام کرد و اظهار داشت: تیم دو و میدانی استان زنجان با چهار یا پنج ورزشکار در این مسابقات شرکت می‌کند.
وی، 3 هزار متر با مانع، پرش طول، 100 متر، یک‌هزار و 500 متر و 800 متر را پنج ماده‌ دو و میدانی عنوان کرد که تیم زنجان برای حضور در مسابقات لیگ قهرمانی کشور ورزشکار اعزام می‌کند.
رئیس هیئت دو و میدانی استان زنجان، مجید گنجی در 3 هزار متر با مانع و یک هزار و 500 متر، علی گرزی در یک هزار 500 متر، محمد حسین عابدینی در 800 متر و یک هزار 500 متر، رضا مددی در 3 هزار متر با مانع و علی سلیمی در پرش طول و 100 متر را اسامی دوندگانی اعلام کرد که در عضویت تیم زنجان به مسابقات لیگ اعزام می‌شوند.
وی با اشاره به بازگشت تیم دو و میدانی بانوان کشور از مسابقات قهرمانی باشگاه‌های کشور گفت: وحیده کردلو ورزشکار طلایی تیم زنجان در این مسابقات بود.
سالک رشته وحیده کردلو را پرش طول اعلام و تصریح کرد: وی با پنج متر و 89 سانتی‌متر مقام نخست مسابقات لیگ باشگاه‌های کشور را کسب کرده است.
وی با اشاره به آسیب‌دیدگی ماهرخ مرادی دیگر عضو تیم دو و میدانی استان زنجان بیان کرد: غیبت این دونده مدال آور و همچنین ناقص بودن تیم اعزامی بانوان به مسابقات باشگاه‌های کشور موجب پایین آمدن رتبه تیمی تیم دو و میدانی استان زنجان شد.
رئیس هیئت دو و میدانی استان زنجان عنوان تیمی بانوان را در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های کشور دهم اعلام کرد و افزود: برای کسب مقام بهتر باید تیمی متشکل از 20 ورزشکار را به مسابقات اعزام کرد.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول