اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ووشوی استان زنجان خبر داد:

حضور 640 ووشوکار در مسابقات انتخابی تیم ملی در زنجان

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ووشوی استان زنجان با اشاره به اینکه مسابقات انتخابی تیم ملی ووشوی آقایان، رده‌های سنی نونهالان و نوجوانان و همچنین جوانان در زنجان برگزار می‌شود، از حضور 640 ووشوکار در این مسابقات خبر داد.

حضور 640 ووشوکار در مسابقات انتخابی تیم ملی در زنجان
رامین موحد نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با بیان اینکه مسابقات انتخابی تیم ملی نونهالان، نوجوانان و جوانان از روز یکم تا چهارم آبان ماه آغاز می‌شود، اظهار داشت: مسابقات انتخابی تیم ملی ووشو در دو رشته تالو و ساندا، برای شرکت در مسابقات جهانی انجام می‌شود.
وی با اشاره به اینکه مسابقات انتخابی تیم ملی ووشو در سالن 6 هزار نفری انقلاب زنجان برگزار می‌شود، افزود: همه استان‌ها به این مسابقات تیم اعزام می‌کنند ضمن اینکه یک تیم نیز با نام توابع استان تهران در این مسابقات شرکت می‌کند.
رئیس هیئت ووشوی استان زنجان از حضور 640 ووشو کار در سه رده سنی مسابقات انتخابی تیم ملی خبر داد و تصریح کرد: قضاوت این مسابقات بر عهده 50 داور است.
وی تصریح کرد: 20 نفر هم به عنوان عوامل اجرایی به برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی کمک می‌کنند.
موحد نیا محل برگزاری مسابقات جهانی ووشو رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان را کشور ماکائو اعلام کرد و افزود: مسابقات جهانی بزرگترین رویداد برای ورزش ووشو محسوب می‌شود.
وی سهمیه هر استان برای حضور ووشوکاران را، در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان هشت تالوکار و 9 سانداکار در هر رده عنوان کرد و افزود: هر تیم را دو مربی و یک سرپرست در مسابقات انتخابی تیم ملی همراهی می‌کند.
رئیس هیئت ووشوی استان زنجان در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس در زنجان درباره تعداد اعضای تیم ملی در مسابقات بین‌المللی تاکید کرد: تعداد نفرات تیم‌های حاضر در مسابقات جهانی ووشو با توجه به نظر فدراسیون جهانی مشخص و در هر مسابقه متفاوت است.
وی تاکید کرد: سهمیه کشورها برای اعزام ورزشکار به مسابقات بسته به نظر فدارسیون جهانی ووشو کاهش یا افزایش می‌یابد.
موحدنیا در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس درباره آمادگی برای میزبانی مسابقات انتخابی تیم ملی تصریح کرد: خوابگاه‌ها موجود در استان آماده میزبانی از ورزشکاران شده، ضمن اینکه استان زنجان همه تجهیزات لازم برای برگزاری مسابقات را دارا است.
وی تاکید کرد: هیئت ووشوی استان زنجان پیست تالو یا همان تالو فیلد و همچنین سکوی مبارزه ساندا از تجهیزات اختصاصی این رشته را در استان دارد.
رئیس هیئت ووشوی استان زنجان با اشاره به اینکه از پنج تالو فیلد موجود در ایران یکی در اختیار استان زنجان است، افزود: سکوی مبارزه ساندا هم در اختیار هیئت‌های ووشوی بیش از هفت استان که یکی هم استان زنجان است، قرار دارد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول