اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ووشو مازندران:

ملی‌پوشان‌ ووشوکار مازندرانی در ترکیه طلا گرفتند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ووشو مازندران از کسب دو مدال طلا توسط ملی‌پوشان سانداکار زن و مرد مازندرانی در رقابت‌های جهانی آنکارا خبر داد.

ملی‌پوشان‌ ووشوکار مازندرانی در ترکیه طلا گرفتند
علیرضا قهارپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: این مسابقات که به میزبانی ترکیه در شهر آنکارا برگزار شده بود با درخشش دو ووشوکار مازندرانی خاتمه پذیرفت.
وی گفت: سجاد عباسی در قسمت مردان و ملیحه فضلی در بخش زنان موفق شدند با شکست همه حریفان به دو مدال با ارزش طلا دست یابد و با قهرمانی خود دو بار پرچم کشورمان را در شهر آنکارا به اهتزاز درآورند.
رئیس هیئت ووشو مازندران تصریح کرد: سجاد عباسی در وزن 70 کیلوگرم با سه پیروزی پیاپی برابر حریفان در فینال نیز موفق شد حریفی از کشور روسیه را شکست دهد و مدال خوشرنگ طلا را بر گردن خود ببیند.
قهارپور درباره مدال طلا ملیحه فضلی نیز بیان داشت: فضلی در وزن 75 کیلوگرم نیز با سه پیروزی ماقبل فینال در مسابقه نهایی هم موفق شد با اقتدار ووشوکار اهل ایتالیا را هم شکست دهد و به مدال باارزش طلا دست یابد.
رئیس هیئت ووشو مازندران درباره مراسم تجلیل این ورزشکاران عنوان کرد: با کمک اداره کل ورزش و هیئت استان و شهرستان مراسم استقبال از این دو قهرمان در دو شهر ساری و قائمشهر برگزار می‌شود.
وی گفت: در برنامه دیگری که در آینده نزدیک برگزار می‌شود با اهدای جوایز نفیس از این دو قهرمان ملی‌پوش نیز تقدیر می‌شود.
به گزارش فارس، مسابقات ووشو قهرمانی بزرگسالان جهان که به میزبانی ترکیه در شهر آنکارا در دو بخش مردان و زنان برگزار شده بود دیروز به پایان رسید.
سجاد عباسی اهل شهرستان قائمشهر و ملیحه فضلی نیز اهل شهرستان ساری است.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول