اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای حضور در مسابقات جهانی هنگ‌کنگ؛

ووشو گیلان 80 میلیون تومان اعتبار می‌خواهد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ووشو گیلان گفت: برای اعزام تیم ووشو گیلان به عنوان نماینده ایران در مسابقات جهانی هنگ‌کنگ، نیازمند 80 میلیون تومان اعتبار هستیم.

ووشو گیلان 80 میلیون تومان اعتبار می‌خواهد
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سیدامیر نوری‌سادات بعد از ظهر امروز در جمع مدیران ورزش استان اظهار داشت: با توجه به موفقیت‌های به دست آمده در مسابقات لیگ برتر سال 89 و کسب عنوان قهرمانی مسابقات سال 2010 آلمان توسط این هیئت، هیئت ووشو استان در نظر دارد با هماهنگی فدراسیون و اخذ مجوز شورای برون مرزی تیمی به نمایندگی از ووشو کشورمان به دهمین دوره مسابقات جهانی ووشو اعزام شود.
وی افزود: رقابت‌های جهانی با حضور بیش از 8 هزار نفر ووشو کار از سراسر جهان در شهر هنگ‌کنگ و از تاریخ 24 تا 28 فوریه 2012 برگزار می‌شود.
این مسئول هیئت ووشو گیلان را برای اعزام تیم خود به رقابت‌های جهانی مذکور نیازمند اعتبار دانست و بیان داشت: اردو و اعزام تیم ووشو که منتخبی از قهرمانان زبده هستند، به بیش از 80 میلیون تومان اعتبار نیاز دارد.
وی تصریح کرد: این تیم 100 درصد در این مسابقات مقامی در خور نام استان و کشور کسب می‌کند به همین دلیل از مدیر کل ورزش و جوانان گیلان در خواست می‌کنم که نسبت به تامین هزینه‌های مربوطه اقدام و از این تیم حمایت کند.
نوری‌سادات با اشاره به فعالیت‌های این هیئت در سال گذشته، خاطرنشان کرد: هیئت ووشو گیلان سال گذشته با هماهنگی فدراسیون و اخذ مجوز از شورای برون مرزی با کسب 27 مدال طلا، 10 نقره و سه برنز از مسابقات بین‌المللی و جهانی و 63 مدال از مسابقات کشوری و 13 مدال در مسابقات انتخابی تیم‌ ملی و دعوت 9 نفر به تیم‌ ملی توانست افتخارات متعددی را برای استان کسب کند.
وی ادامه داد: این هیئت در عرصه‌های فرهنگی، آموزشی و پژوهشی و توسعه منابع انسانی و بسترسازی و... نیز تلاش فراوان کرده است.
رئیس هیئت ووشو گیلان، وجود دو مربی بین‌المللی، چهار داور بین‌المللی، پنج مدرس داوری و پنج مربی تیم‌ملی را از ذخایر ارزشمند ووشو استان برشمرد و بیان داشت: هیئت ووشو گیلان یکی از هیئت‌های شاخص کشور و استان به شمار می‌رود.
به گفته این وی، تیم ووشو گیلان در رقابت‌های لیگ برتر ووشو کشور با کمترین هزینه ممکن مقام سوم را از آن خود کرد.
نوری‌سادات اذعان داشت: هیئت ووشو به دنبال جذب سرمایه‌گذار در تیم‌های مختلف ووشو استان است تا با نام همان حمایت‌کننده درخششی بیش از پیش داشته باشد.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول