اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت بافق:

جهان مبهوت استقبال مردم کرمانشاه از رهبری است

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت بافق گفت: استقبال باشکوه و بی‌نظیر مردم کرمانشاه از مقام معظم رهبری، همه دنیا را مبهوت کرده است.

جهان مبهوت استقبال مردم کرمانشاه از رهبری است
به گزارش خبرگزاری فارس از بافق، حجت‌الاسلام علی روحانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به سفر رهبر معظم انقلاب به استان کرمانشاه اظهار داشت: استقبال مردم این استان در شهرستان‌های مختلف سبب بهت همه دنیا شده است.
وی همچنین با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار مردم و مسئولان کرمانشاه افزود: اتحاد و انسجام اسلامی و بصیرت دینی زیربنا و مقدمه تشکیل امت اسلامی است.
امام جمعه موقت بافق ادامه داد: مسئولان باید با مهارت و دقت کامل راه‌های حضور فعال مردم در همه صحنه‌ها را هموار کنند.
روحانی به اهداف تشکیل جامعه اسلامی اشاره کرد و بیان داشت: رسالت پیامبر مکرم اسلام (ص) بر اساس توحید قرار گرفته که در واقع اساس ایجاد یک جامعه انسانی و اسلامی است.
وی با بیان اینکه رمز پیروزی امت ما در تمام عرصه‌ها اطاعت محض از ولایت‌فقیه است، خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی نیز به رهبر فرزانه انقلاب اطمینان می‌دهیم که مردم و مسئولان دست در دست هم و گوش به فرمان شما به سمت قله‌های پیشرفت حرکت خواهند کرد.
خطیب موقت نماز جمعه بافق همچنین با اشاره به سقوط دیکتاتور لیبی تصریح کرد: اینکه امروز در مصر، تونس، لیبی و لبنان و عراق اتفاقاتی متاثر از انقلاب اسلامی صورت می‌گیرد، نشانه این است که تفکر اسلامی به عنوان یک تفکر برجسته، ممتاز و مؤثر و در عین حال آرام می‌تواند الهام‌بخش بوده و در قلوب انسان‌ها نفوذ کرده و آنان را وادار به خیزش در برابر ظلم و جور کند.
وی عزت، استقلال، شهامت و اقتدار را از دستاوردهای نظام اسلامی برشمرد و گفت: مردم کشورهای اسلامی به مرحله‌ای از رشد رسیده‌اند که جز با کوتاه شدن دست آمریکا از منافع عظیم کشورشان و محاکمه مهره‌های آمریکایی ساکت نخواهند نشست.
روحانی خاطرنشان کرد: آمریکا و ایادیش بدانند حرکت بیداری جهان اسلام با هیچ ترفندی خاموش شدنی نیست و مردم کشورهای اسلامی تا رسیدن به هدف نهایی خود و کوتاه کردن دست استکبار و ایادی آن از کشورهای اسلامی ساکت نخواهند شد.
امام جمعه موقت بافق با اشاره به سال جهاد اقتصادی تاکید کرد: تحقق منویات رهبری در سال جهاد اقتصادی با خلاقیت، ابتکار، تلاش و مجاهدت شبانه‌روزی مسئولان امکان‌پذیر خواهد بود.
وی در ادامه با اشاره به آغاز سرشماری عمومی نفوس و مسکن در هفته آینده، همه مردم را به مشارکت و همکاری با ماموران سرشماری دعوت کرد.
روحانی همچنین با غاصب خواندن رژیم پلید صهیونیستی به تبادل اسرای فلسطینی با سرباز این رژیم منحوس اشاره کرد و گفت: تنها راه نجات مردم فلسطین از دست متجاوزان مقاومت و بیداری آنان است.
گرامیداشت سالروز شهادت سید مصطفی خمینی، 21ذی‌القعده روز زیارت خاصه امام رضا (ع)، 25 ذی‌القعده روز دحو الارض از دیگر موضوعاتی بود که امام جمعه موقت بافق در خطبه‌های نماز جمعه این هفته به آن اشاره کرد.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول