اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجلس خبرگان رهبری:

ترویج معارف غدیر ادامه راه امام خمینی است

خبرگزاری فارس: رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: هر اقدامی که برای ترویج معارف غدیر انجام شود، ادامه راه امام خمینی (ره) است.

ترویج معارف غدیر ادامه راه امام خمینی است
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، آیت‌الله محمدرضا مهدو‌ی‌کنی عصر امروز در مراسم گشایش همایش معنوی دهه غدیر که با حضور علما، صاحب‌نظران و اندیشمندان داخلی و 20 کشور خارجی در مشهد در حال برگزاری است، اظهار داشت: باید برای بقای غدیر و جنبه‌های ناب معنوی، عمومی و اخلاص آن به میدان بیاییم.
وی افزود: در این زمینه برای حفظ ولایت عالیه، تکوینیه و تشریعیه غدیر در جامعه و جهان اسلام باید تلاش کنیم و برای بقای فرهنگ و معارف غدیر از هر حرکت و تلاش دریغ نکنیم.
وی بر تبیین چهره جامع از امیرالمونین علی (ع) در تمام ابعاد شخصیتی، رفتاری، حکومت‌داری، گفتار و کردار و تعاملات سیاسی اجتماعی، شجاعت، راز و نیاز کردن با خدا، رسیدگی به حال محرومان و یتیمان تأکید کرد.
رئیس مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه باید ابعاد مختلف معارف غدیر را به خوبی بشناسیم و این معارف گهربار در جامعه و جهان اسلام ترویج شوند، افزود: مشهد مقدس به دلیل وجود بارگاه منور رضوی در این شهر از جایگاه خاصی به این منظور برخوردار است.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول