اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون طلاب و امور خانواده جامعة المصطفی خبر داد:

تشکیل ستاد غدیر در جامعة المصطفی العالمیه

خبرگزاری فارس: معاون طلاب و امور خانواده جامعة المصطفی العالمیه از تشکیل ستاد غدیر به منظور برجسته کردن عید غدیرخم برای طلاب خارجی در این معاونت خبر داد.

تشکیل ستاد غدیر در جامعة المصطفی العالمیه
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام داود زارع ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شبیه‌ترین تجمع به تجمع غدیر که در آن از تمام ملیت‌ها به حج آمده بودند و پیام ولایت علی بن ابیطالب(ع) را شنیدند در جامعة المصطفی شکل گرفته که از ملیت‌های مختلف در آن حضور دارند.
وی افزود: پیامبر این پیغام مهم الهی را در جایی برای مردم بازگو کرد که همه ملیت‌ها حضور داشتند و توسط آنان، این پیام به سراسر جهان اسلام ‌رسید.
معاون طلاب و امور خانواده جامعة المصطفی العالمیه گفت: امروز هم، رساندن پیام غدیر به سراسر جهان و تبیین محتوای آن وظیفه مهمی است که بر دوش ما نهاده شده است.
وی با اشاره به اینکه مبنای کار ستاد غدیر انتشار پیام ولایت به سراسر جهان است، افزود: این هدف بلند مدت ما در این ستاد است و هدف کوتاه مدت، شناساندن این رخداد مهم تاریخی به طلاب و خانواده‌های آنان است.
زارع افزود: از آنجا که جمع کثیری از طلاب ما از اهل سنت هستند که تازه شیعه شده‌اند؛ ستاد غدیر در نظر دارد نرم‌افزار لازم برای پاسخگویی به شبهات را در اختیار آنان قرار دهد.
وی با اشاره به وظیفه این ستاد مبنی بر جاری ساختن روح ولایت و تربیت ولایی در برنامه‌های مختلف جامعة‌ المصطفی گفت: مباحث محتوایی برای این ستاد نسبت به کارهای تبلیغی و سطحی در اولویت قرار دارند.
معاون طلاب و امور خانواده جامعة المصطفی العالمیه ادامه داد: جامعه المصطفی با توجه به ظرفیت فوق‌العاده‌ای که در زمینه تجمیع طلاب از ملیت‌های مختلف دارد؛ می‌تواند فهم زیبایی از غدیر را در سراسر جهان گسترش دهد.
وی افزود: حیطه کاری این ستاد، شش مدرسه، پنج آموزشگاه و چهار مجتمع مسکونی است که زیر نظر معاونت امور طلاب و خانواده جامعة المصطفی اداره می‌شوند.
زارع در تشریح برنامه‌های این ستاد گفت: برگزاری مسابقات هنری، جشنواره‌های ورزشی، دیدار از خانواده‌های سادات، تهیه پوستر و کارت پستال، برگزاری همایش بین‌المللی در خارج از کشور و برگزاری جشن بزگ غدیر در دهه ولایت از جمله فعالیت‌های امسال ستاد غدیر در دهه ولایت است.
وی همچنین به برقراری عهد اخوت در این دهه میان فرزندان طلاب این مجموعه اشاره کرد و افزود: این سنت حسنه که از پیامبر به یادگار مانده سبب نزدیک شدن دل‌های طلاب و خانواده‌های آنان به یکدیگر می‌شود.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول