اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان قم:

مسابقه تجلی امامت در پرتو غدیر در قم برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان قم از برگزاری مسابقه‌ تجلی امامت در پرتو غدیر همزمان با سراسر کشور در قم خبر داد.

مسابقه تجلی امامت در پرتو غدیر در قم برگزار می‌شود
میثم معصوم‌بیگی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم از برگزاری مسابقه‌ تجلی امامت در پرتو غدیر همزمان با سراسر کشور در قم خبر داد و اظهار داشت: این مسابقه با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی و آشنا کردن نسل جوان با اصل شیعه و سوق دادن آنها به سمت ولایت و غدیر برگزار می‌شود.
وی با اشاره به برگزاری دومین دوره این مسابقه توسط مسجد جامع غدیر خم و ستاد غدیر گفت: این مسابقه همراه با مسابقه بصیرت مهدوی ویژه نیمه شعبان برگزار می‌شود و جوایز ارزنده‌ای از جمله کمک هزینه سفر به عتبات عالیات و 110 هدیه نفیس دیگر به برگزیدگان اهدا می‌شود.
معاون فرهنگی دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان قم خاطرنشان کرد: 10 هزار جلد کتاب به همراه پاسخنامه از دو هفته گذشته به کانون‌های فرهنگی هنری مساجد داده شده است که علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به مسئول کانون‌ها، کتاب‌های مسابقه را دریافت کنند.
وی بیان کرد: این کتاب در قطع پالتویی و در 60 صفحه منتشر شده که سه صفحه آخر آن سه بار تکرار 18 سؤال طرح شده از کتاب در قالب سؤالات چهار گزینه‌ای است که امکان شرکت برای سه نفر را در این مسابقه فراهم می‌سازد.
معصوم بیگی خاطرنشان کرد: شرکت کنندگان در این مسابقه تا 17 آبان‌ماه مهلت دارند، پاسخنامه‌ها را به کانون‌های مساجد استان تحویل دهند.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول