اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت شهرکرد:

کرمانشاه ثابت کرد پیوند مردم با ولایت ناگسستنی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت شهرکرد گفت: کرمانشاه ثابت کرد پیوند مردم با ولایت ناگسستنی است.

کرمانشاه ثابت کرد پیوند مردم با ولایت ناگسستنی است
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام امام‌قلی جعفری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرکرد که در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) این شهر برگزار شد، ضمن سفارش نمازگزاران به تقوای الهی و پرهیز از گناه اظهار داشت: مؤمن نمازگزار در هر حالتی باید در محضر خداوند ادب حضور را رعایت کند و با مراقبت بر اعمال و رفتار خود مرتکب گناه و نافرمانی نشود.
وی تصریح کرد: داشتن تقوا و پرهیزکاری بهترین ابزار و وسیله‌ای که به وسیله‌ی آن می‌توان از دام گناهان در امان ماند و خود را برای رسیدن به مقام قرب الهی آماده کرد.
جعفری در ادامه به سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه اشاره کرد و گفت: سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه از جهات بسیاری دارای اهمیت است و نکات بسیار زیادی را در بردارد که بررسی این نکات، عظمت و اقتدار نظام و ملت بزرگ ایران را بیش از پیش ثابت می‌کند.
امام جمعه موقت شهرکرد بر ضرورت بازخوانی سخنان مقام معظم رهبری در سفر به کرمانشاه تاکید کرد و گفت: مقام معظم رهبری در این سفر نکات بسیار مهمی را بیان و با ادبیات جدید و تاثیرگذار به بررسی وقایع و رویدادهای داخلی و بین‌المللی پرداختند.
جعفری استقبال پرشور مردم کرمانشاه از مقام معظم رهبری را نشان‌دهنده‌ اوج اقتدار و پیوند مردم با رهبری دانست و افزود: این سفر تودهنی بزرگی به افرادی است که همواره سعی می‌کند اعتماد مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی را زیرسوال ببرند.
وی افزود: مردم ایران در صحنه‌ها و موقعیت‌های بسیاری اعتماد و حمایت خود را از نظام نشان داده‌اند و سفر اخیر رهبری به کرمانشاه مصداق عینی آن است و نشان داد مردم با ولایت پیوند ناگسستنی دارند.
جعفری با اشاره به مباحث مطرح شده از سوی هانگتینتون، متفکر آمریکایی در کتاب موج سوم، اعتماد مردم در پایداری نظام‌های سیاسی را بسیار پررنگ دانست و گفت: هانگتینتون در کتاب موج سوم خود اینگونه بیان می‌کند که تا زمانی که مردم به اندیشه ولایت‌فقیه متکی و به رهبر خود اعتماد داشته باشند هیچ‌گاه نمی‌توان انقلاب اسلامی ایران را تضعیف یا از بین برد.
وی تصریح کرد: خوشبختانه با توجه به نظریات این اندیشمند آمریکایی باید گفت که مردم ایران به ولی و رهبر خود اعتماد ویژه دارند و این اعتماد روز به روز بیشتر می‌شود و تاکنون هیچ عاملی نتوانسته این پیوند عمیق را از از بین ببرد.
عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری در ادامه به بازخوانی سخنان مقام معظم رهبری در جمع مردم استان کرمانشاه پرداخت و گفت: در سخنان رهبری نکات مهمی نهفته که یکی از این نکات چالش‌های پیش‌روی نظام از ابتدا تاکنون بوده که جنگ تحمیلی، محاصره اقتصادی و فتنه‌ سال‌های 78 و 88 از مهمترین این چالش‌هاست.
جعفری افزود: بر اساس فرمایشات رهبری تنها عاملی که توانست این چالش‌ها را از میان بردارد، حضور به موقع مردم در صحنه است که باید مسئولان در این خصوص قدردان مردم کشور باشند.
وی در بخش دیگری از خطبه‌ها به موج بیداری اسلامی در کشورهای جهان اشاره کرد و گفت: این موج بیداری ابتدا از کشورهای شاخ آفریقا آغاز شد اما خوشبختانه امروز این اعتراضات و جنبش‌ها دامن‌گیر غرب نیز شده که امید می‌رود به زودی حکومت‌های دیکتاتور کنار بروند و آرامش بر کشورهای جهان حاکم شود.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول