اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه جیرفت:

قرآن مهم‌ترین معیار برای انتخاب است

خبرگزاری فارس: امام جمعه جیرفت گفت: انتخابات میدان مسابقه و قرآن مهم‌ترین معیار برای انتخاب است.

قرآن مهم‌ترین معیار برای انتخاب است
به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، حجت‌الاسلام اصغر عسکری ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه جیرفت با اشاره به آغاز سرشماری نفوس و مسکن از دوم آبان اظهار داشت: سرشماری منبع مستندی برای برنامه‌ریزی مدیران است.
وی با بیان اینکه آمار برای برنامه‌ریزی لازم است، خطاب به ماموران سرشماری افزود: فرم‌ها را با دقت تکمیل کنید و مردم نیز با صبر و دقت به ماموران پاسخ دهند.
امام جمعه جیرفت به محرمانه بودن اطلاعات اشاره کرد و بیان داشت: اگر اطلاعات مردم محرمانه نباشد، خیانت است و ماموران صادقانه عمل کنند.
وی با اشاره به پیروزی فلسطینیان در تبادل اسرا بیان کرد: اسرائیل به شکست خود پس از چند سال مقاومت برابر تبادل اسرا اعتراف کرد.
عسکری همچنین پیروزی مردم لیبی را تبریک گفت و ابراز داشت: امیدواریم مسئولان لیبی بتوانند با برنامه‌ریزی دقیق از زیر سلطه بیرون بیایند.
امام جمعه جیرفت گفت: به دیگر کشورهای زیر سلطه توصیه می‌کنیم تا مردم آنها را مجبور نکردند از زیر سلطه کشورهای ظالم بیرون بیایند و به خواسته‌های مردم توجه کنند تا به سرنوشت قذافی دچار نشوند.
وی با اشاره به اعتراض‌های صورت گرفته در امریکا گفت: سران امریکا برای فرار و فرافکنی به ایران تهمت اقدام ترور زدند در حالی که ایران خود ضربه خورده ترور است و آمریکا و رژیم صهیونیستی بزرگترین تروریسم‌های دنیا هستند.
امام جمعه جیرفت با اشاره به تشریفات که در مراسم اموات صورت می‌گیرد از مردم خواست، تا هزینه‌ها را به مراکز خیریه دهند و از ریخت و پاش‌های اضافی جلوگیری کنند.
عسکری خطاب به  کاندیداهای انتخابات افزود: برخی‌ها با عنوان‌های مقدس بی‌قانونی نکنند و هیچگونه حق تهمت و افشاگری ندارند.
وی انتخابات را میدان مسابقه تشبیه کرد و اظهار داشت: برای پیروزی حق ندارید رقیبان خود را زمین بزنید.
عسکری قرآن را مهم‌ترین معیار برای انتخاب دانست و گفت: برای تعیین معیارها به قرآن، سخنان معصومان و امام  و رهبری توجه کنید و هر کس معیارهای اصولی را داشت با آن موافق باشید.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول