اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل سیاسی استاندار یزد:

تخریب‌ها در آستانه انتخابات شدت گرفته است

خبرگزاری فارس: مدیرکل سیاسی استاندار یزد گفت: هر چه به انتخابات نزدیک می‌شویم، بیشتر شاهد حملات و تخریب‌ها علیه خدمتگزاران مردم هستیم.

تخریب‌ها در آستانه انتخابات شدت گرفته است
به گزارش خبرگزاری فارس از ابرکوه، مهدی تقوایی ظهر امروز در جلسه تودیع و معارفه بخشدار مرکزی ابرکوه اظهار داشت: یکی از مسائل مهم کشور در سال جاری، مسئله انتخابات مجلس نهم است که از جهات مختلف دارای اهمیت بسیاری است.
وی یادآور شد: این انتخابات با توجه به بیداری اسلامی در منطقه همچنین تحولات جهانی که در بسیاری از موارد نشأت گرفته از انقلاب اسلامی ملت ایران است، دارای اهمیت بسیاری است.
تقوایی افزود: نگاهی که ملت‌های مستضعف جهان به سمت ایران دارند و تبلیغات له یا علیه انقلاب اسلامی، شرایط ما را در این برهه حساس‌تر کرده است.
وی با اشاره به فعالیت جریان‌های داخل و خارج از کشور بیان کرد: جریانی که در سال 88 از ملت سیلی خورد و فتنه‌گرانی که جواب قاطعی از مردم در جریان 9 دی دریافت کردند، اکنون زمزمه‌هایی را مبنی بر شرکت یا عدم شرکت در انتخابات سر می‌دهند.
تقوایی یادآور شد: سیاست نظام اسلامی حضور حداکثری مردم در انتخابات است و اگر دلسوز نظام هستیم باید در این راستا گام برداریم و این جز با فراهم کردن یک فضای آرام شکل نمی‌گیرد.
وی افزود: جریان‌های وابسته به فتنه در استان یزد در آستانه انتخابات در لباس‌های مختلف و با تمام ابزاری که در اختیار دارند به دنبال آلوده کردن فضا و تخریب چهره‌های خدوم استان هستند.
تقوایی تأکید کرد: تمام جهت‌گیری‌های این گروه در مطبوعات، خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری در راستای ایجاد فضای پر ابهام و آشفته و هجمه علیه خدمت عادلانه مسئولان است.
وی یادآور شد: نگاه مسئولان استان نگاه عادلانه است و این سیاست به ویژه در مناطقی که بر اساس سیاست‌های دو دهه گذشته در محرومیت به سر برده‌اند به شدت دنبال می‌شود.
وی با طرح یک پرسش که چرا آقایان به این پرسش پاسخ نمی‌دهند که چرا در دوران خود سیاست‌هایی را در پیش گرفته‌اند که بسیاری از مناطق استان هنوز هم در محرومیت هستند، افزود: بسیاری از مناطق از جمله روستاها به دلایل سیاست‌گذاری‌های غلط گذشته هنوز هم در محرومیت به سر می‌برند.
تقوایی با بیان اینکه تلاش دولت در جهت تغییر نگاه به سمت مناطق کمتر توسعه یافته است، اظهار داشت: افتخار و پشتوانه دولت، مردمی هستند که به زعم برخی‌ها و با تقسیم‌بندی آنها شهروند درجه 2 به حساب می‌آیند و مکنونات قلبی آنها در انتخابات ریاست جمهوری کاملأ مشهود بود.
وی خاطرنشان کرد: نباید فریب این جریانات را خورد و به آن دامن زد بلکه باید با اطلاع‌رسانی به این هجمه‌ها پاسخ داد.
تقوایی همچنین یکی دیگر از مسائل مهم در سال جهاد اقتصادی را سرشماری عمومی نفوس و مسکن ذکر کرد و افزود: سرشماری فرآیندی ملی است و تنها با همکاری همگان این کار بزرگ به بهترین نحو به انجام می‌رسد.
به گزارش فارس، در این مراسم که با حضور امام جمعه و فرماندار و جمعی از مسئولان ابرکوه برگزار شد، احمد آخوندی به عنوان بخشدار مرکزی ابرکوه معرفی و از خدمات سید ابراهیم حسینی‌دوست که به افتخار بازنشستگی نائل شده است، تقدیر شد.
انتهای پیام/م10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول