اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور:

استفاده بیشتر کاربران از اینترنت غیرمفید است

خبرگزاری فارس: معاون امور استان‌ها، مجلس و مشارکت‌های نهاد کتابخانه‌های عمومی تعداد کاربران اینترنت را در کشور بیش از ۳۳ میلیون نفر اعلام کرد و گفت: بیشتر این کاربران اقدام مفیدی در اینترنت جستجو و دنبال نمی‌کنند.

استفاده بیشتر کاربران از اینترنت غیرمفید است
 به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، جواد سادات فاطمی ظهر امروز در نشست اعضای انجمن کتابخانه‌های عمومی استان چهارمحال و بختیاری بر ضرورت گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی تاکید کرد اظهار داشت: خواندن باید مفید و در جهت عبودیت باشد.
وی افزود: اگر انسان‌ها خود را از تعلیم و تربیت و کتابخوانی بی‌نیاز بدانند، اسیر مسائل مادی و دنیوی می‌شوند.
معاون امور استان‌ها، مجلس و مشارکت‌های نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی از نیازهای اساسی در جامعه عنوان و خاطر نشان کرد: نیاز به ترویج فرهنگ مطالعه کتاب‎خوانی از ضرورت‎هایی است که آثار خود را در طول زمان نشان می‌دهد.
 وی با بیان اینکه نهضت مطالعه مفید بایستی به صورت تخصصی دنبال و اجرایی شود، بیان داشت: نهضت مطالعه مفید در چهارمحال و بختیاری پیگیری و عملیاتی می‌شود.
این مقام مسئول تصریح کرد: انسان‌ها نسبت به وقت خود مسئول بوده و حق ندارند این وقت را با مطالعات بیهوده و غیرمفید هدر دهند.
سادات فاطمی تعداد کاربران اینترنت را در کشور بیش از ۳۳ میلیون نفر اعلام کرد و افزود: بیشتر این کاربران اقدام مفیدی در اینترنت جستجو و دنبال نمی‌کنند.
معاون امور استان‌ها، مجلس و مشارکت‌های نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور خداوند متعال را نخستین معلم و نویسنده کتاب بیان و تأکید کرد: اگر انسان‌ها خود را بی‌نیاز از فرهنگ کتاب‎خوانی بدانند، طغیان می‌کنند.
وی علت مشکلات به وجود آمده در دنیا را دور افتادن از کتاب و کتاب‌خوانی عنوان و گفت: نخستین اقدام والدین برای خدمت به فرزندان، تعلیم و تربیت صحیح آنان است.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول