اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تربیت بدنی استان زنجان خبر داد:

برگزاری همایش پیاده‌روی در 16 نقطه استان زنجان

خبرگزاری فارس: مدیرکل تربیت بدنی استان زنجان از برگزاری همایش پیاده‌روی در 16 نقطه استان زنجان به مناسبت هفته تربیت بدنی خبر داد.

برگزاری همایش پیاده‌روی در 16 نقطه استان زنجان
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ایرج رحمانی بعد از ظهر امروز در نشستی خبری که به مناسبت هفته تربیت بدنی برگزار شده بود، اظهار داشت: 121 برنامه ورزشی و فرهنگی در هفته تربیت بدنی برگزار می‌شود.
وی در پاسخ به سئوالی درباره وضعیت فوتبال استان به ویژه تیم پرشان تاکید کرد: ظرفیت فوتبال استان زنجان بیش از این نیست.
رحمانی اضافه کرد: چون در فوتبال پایه‌ای استان زنجان کاری انجام نشده است، پس نباید از فوتبال استان انتظار دیگری داشت.
وی با اشاره به هزینه بالای فوتبال و محدودیت‌های اعتباری ورزش در استان زنجان تصریح کرد: با یک میلیارد و 500 میلیون تومان می‌توان 48 رشته ورزشی موفق را در استان زنجان اداره کرد، در حالی که با این اعتبار به سختی می‌توان یک تیم فوتبال را در یک فصل اداره کرد.
مدیر کل تربیت بدنی استان زنجان بر فراهم بودن زیر ساخت‌های ورزش فوتبال در استان زنجان تاکید و تصریح کرد: هیچ استانی با جمعیت زنجان زیر ساخت‌هایی به اندازه استان زنجان ندارد.
وی بر انجام تلاش برای موفقیت تیم فوتبال پرشان تاکید کرد و افزود: هیچ کس در زنجان حاضر به تحویل گرفتن این تیم نبود، تا اینکه یک نفر به نام حبیب خباز با امضای تفاهمنامه‌ای تیم را با نام پرشان تحویل گرفت.
رحمانی ادامه داد: تیم پرشان با دریافت یک چک تضمینی برای حضور یک تیم از زنجان در دسته 2 از مالک فعلی به وی تحویل داده شده است.
وی با اشاره به آغاز اجرای طرح آسیا ویژن در زنجان گفت: اولویت فوتبال در استان زنجان ساماندهی تیم‌های پایه است.
مدیر کل تربیت بدنی استان زنجان با اشاره به اینکه تربیت بدنی استان زنجان طی نامه محرمانه‌ای اقدام به انتقال مشکل به وجود آمده بین حبیب خباز و کسی که اقدام به گرفتن حکم اجرایی برای یک چک کرده است، تصریح کرد: علیپور کار بدی را از بابت رسانه‌ای کردن این موضوع مرتکب شده است.
وی در پاسخ به سئوالی درباره دریافتی‌های قهرمانان ورزشی استان و اعتراضات موجود گفت: تربیت بدنی برای هر پرداختی مصوبه‌ای دارد و پرداخت‌های انجام شده به قهرمانان با توجه به مدال و رشته قهرمانی آنها صورت می‌گیرد.
رحمانی توزیع اعتبار بین هیئت‌های ورزشی را با توجه به فعالیت‌های استانی، تعداد ورزشکاران بیمه شده، اعزام‌ها، میزبانی‌ها و فعال بودن هیئت‌های بانوان را از جمله شاخص‌های دریافت اعتبار اعلام کرد.
وی در پاسخ به سئوالی درباره حضور غیر بومی‌ها به ویژه مربیان در هیئت‌های ورزشی استان زنجان گفت: اعتقادی به بومی و غیربومی افراد ندارم، هر کس هر جا ارتزاق کند همان جا وطن او محسوب می‌شود.
مدیر کل تربیت بدنی استان زنجان کسب عنوان پایتخت پیاده‌روی ایران را برای استان مایه افتخار معنوی عنوان و تصریح کرد: سایر استان‌ها مایل به گرفتن این عناوین معنوی هستند ولی توان اینکار را ندارد، چرا که جمع کردن انسان‌ها با این وسعت هنر می‌خواهد.
وی با اشاره به اینکه فرمانده نیروی انتظامی روز برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی در 15 مهر ماه را روز پاک اعلام کرده است، افزود: بنا به گفته نیروی انتظامی در روز برگزاری همایش آمار همه جرائم به صورت محسوسی در سطح شهر کاهش یافته است.
رحمانی در پاسخ به سئوالی درباره نواقص برگزاری همایش‌های پیاده‌روی گفت: تربیت بدنی با دیده منت آماده برطرف کردن اشکالات است.
وی تاکید کرد: کارکنان تربیت بدنی و خانواده‌های آنها حق شرکت در قرعه‌کشی جوایز همایش پیاده‌روی خانوادگی را ندارند.
مدیر کل تربیت بدنی استان زنجان با رد حذف فوتبال از ورزش استان زنجان گفت: مشکلات فوتبال استان زنجان به شرط کمک اهالی فوتبال به همدیگر قابل حل است.
وی ادامه داد: تذکرات لازم برای دوری از فامیلی اداره شدن هیئت‌های ورزشی داده شده است.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول