اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد سرشماری نفوس آمل:

505 داوطلب در آزمون سرشماری نفوس آمل شرکت کردند

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد سرشماری نفوس آمل گفت: 505 داوطلب در آزمون سرشماری نفوس و مسکن شهرستان آمل شرکت کردند.

505 داوطلب در آزمون سرشماری نفوس آمل شرکت کردند
یدالله اکبرزاده در حاشیه بازدید از روند برگزاری آزمون داوطلبان شرکت در سرشماری نفوس و مسکن آمل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل بیان داشت: 505 داوطلب در آزمون سرشماری نفوس و مسکن شهرستان آمل شرکت کردند تا به عنوان مامور سرشماری فعالیت کنند.
وی افزود: کلاس‌های توجیهی این دوره از سرشماری نفوس و مسکن از 16 مهر ماه به مدت 12 روز در دو بخش آقایان و بانوان برگزار شد که به گفته مسئولان برگزاری، در این دوره روزانه شش ساعت کلاس دایر بود.
اکبرزاده با اعلام اینکه پنج درصد افراد شرکت کننده در امتحان به عنوان ریزشی محسوب می‌شوند، اظهار داشت: حدود 480 مامور آمارگیر در سرشماری آینده برای شهرستان 400 هزار نفری آمل مورد نیاز است.
وی ادامه داد: از این بین 10 درصد مازاد بوده، پنج درصد مابقی ریزشی و پنج درصد دیگر ذخیره هستند.
رئیس ستاد سرشماری نفوس و مسکن شهرستان آمل با بیان اینکه امتحانات این بخش دیروز برگزار شده و نتایج آن عصر همان روز اعلام شد، تصریح کرد: 75 سوال تستی از کتاب‌های تالیفی مرکز آمار ایران که برای داوطلبان اختصاص یافت و تدریس شده برای روز امتحان آماده شد.
وی با اشاره به اهمیت آمار نفوس و مسکن یادآور شد: این آمارگیری بزرگ هر 10 سال یک بار برگزار می‌شد ولی در دولت نهم و دهم هر پنج سال یک بار برپا می‌شود.
اکبرزاده با بیان اینکه باید آمار خروجی از سرشماری شفاف و دقیق باشد، گفت: در این راستا همکاری دهیاران، شورای اسلامی و مردم نیاز است تا بتوانیم در تصمیمات کلان کشوری در هر زمینه بر مبنای اطلاعات دقیق برنامه‌ریزی‌های مهمی صورت گیرد.
انتهای پیام/م30
 
 
 
 
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول