اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کهگیلویه:

نتیجه سرشماری 90 بهتر از گذشته خواهد بود

خبرگزاری فارس: فرماندار کهگیلویه با بیان این‌که سرشماری در گذشته چندان اطلاعات مفیدی به ما نداد، گفت: با تمهیداتی که اندیشیده شده، نتیجه سرشماری 90 بهتر از گذشته خواهد بود.

نتیجه سرشماری 90 بهتر از گذشته خواهد بود
به گزارش خبرگزاری فارس از دهدشت، نصر‌ت‌الله انصاری ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان کهگیلویه اظهار کرد: فلسفه تشکیل این جلسه در خصوص دو دستور کار مهم یکی سرشماری نفوس و مسکن و دیگری سفر هیئت دولت به استان کهگیلویه و بویراحمد است.
وی با اشاره به اهمیت موضوع سرشماری بیان کرد: امروزه تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی در مقوله مدیریت فرهنگی، سیاسی و امنیتی بر محور اطلاعات می‌چرخد و بدون اطلاعات محکم نمی‌توان تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری مناسبی داشت.
وی با بیان اینکه متاسفانه در این شهرستان و این استان مشکل ما این است که بعضا مردم احساس می‌کنند اگر اطلاعات جامعی دهند از آن‌ها امتیازی کسر می‌شود، تصریح کرد: وظیفه ما در این‌جا آگاه‌سازی جامعه است تا بتوانیم اطلاعات جامعی از مردم بگیریم.
انصاری با یادآوری اینکه در سرشماری‌های گذشته نتوانستیم اطلاعات خوبی جمع‌آوری کنیم، گفت: با توجه به تاکید هیئت دولت به این مهم باید تمام امکانات اداری در اختیار ماموران قرار گیرند و هیچ دستگاهی حق ندارد در راستای همکاری و انجام وظیفه تعلل داشته باشد.
فرماندار کهگیلویه با اشاره به سفر هیئت دولت به این استان تصریح کرد: باید آمادگی لازم را داشته باشیم و با توجه به تجربیات سفرهای گذشته بستر‌ها را فراهم کنیم.
وی با تاکید بر این‌که استراتژی دولت اطلاع‌رسانی است، افزود: متاسفانه در خصوص اطلاع‌رسانی مدیران ما از این مقوله گریزان هستند و لازم است این نکته را مد نظر داشته باشند که اطلاع‌رسانی کار مهم و اصلی یک مدیر توانمند است.
انصاری گفت: یکی دیگر از ماموریت‌های مهم پیش رو بحث انتخابات است که همه ما با ادبیات انتخابات آشنایی داریم و از هم اکنون باید خود را برای برگزاری هر چه بهتر آن اماده کنیم.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول