اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آمل صورت گرفت؛

آخرین تمرین والیبال کاله برای نخستین هفته لیگ برتر

خبرگزاری فارس: شب گذشته آخرین تمرین کاله مازندران برای نخستین هفته لیگ برتر والیبال در آمل برگزار شد و شامگاه سه‌شنبه تمرین قبل بازی را در تبریز انجام می‌دهد.

آخرین تمرین والیبال کاله برای نخستین هفته لیگ برتر
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آمل، آخرین تمرین کاله مازندران در آمل قبل دیدار با تراکتورسازی تبریز برای نخستین هفته لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور در سالن پیامبر اعظم(ص) شهرستان آمل برگزار شد.
در این دیدار که شب دوشنبه برگزار شد بهروز عطایی سرمربی این تیم و بازیکنانی همچون فرهاد نظری افشار، علیرضا نادی، میرسعید معروف، عادل غلامی، عبدالرضا علیزاده، گایدارسکی، آرش صادقیانی، شهرام محمودی، مهدی رنجبر، رضا قراء، شهرام محمودی، وحید سعیدعباسی و میلاد حاتمی حضور داشتند.
در این تمرین که با تشویق تماشاگران آملی همراه بود حسن منصوری سرپرست این تیم به همراه مسئولان این شرکت بزرگ لبنی نیز از نزدیک شاهد تمرینات آماده‌سازی بازیکنان بود.
حمزه زرینی بازیکن ملی‌پوش تیم کاله مازندران به دلیل سرماخوردگی به طور اختصاصی تمرین می‌کرد و در حین کار گروهی از کنار زمین نظاره‌گر همبازی‌هایش بود.
محمد شریعتی که نخستین روز حضورش در تمرینات کاله مازندران به عنوان کمک مربی عطایی بود در کنار زمین مشغول صحبت با بازیکنان بود و آنها را در بهتر انجام دادن کار گروهی یاری می‌کرد.
همه بازیکنان کاله مازندران با شریعتی خاطرات خوبی دارند و در تیم ملی بزرگسالان کشورمان با او همبازی بوده و یا در کاله مازندران بیش از سه سال را کنار یکدیگر سپری کردند.
آرنندو دامیان آرژانتینی نیز دیگر دستیار عطایی است که مشغول کار با بازیکنان بود و با صدای صوت او روند تمرینات پیگیری می‌شد.
میلاد عبادی‌پور بازیکن تیم والیبال کاله مازندران که در فصل جدید لیگ برتر به این تیم شمالی پیوست و سرمربی کاله نیز اعتقاد خاصی به این بازیکن دارد و در بازی‌های قهرمانی نوجوانان والیبال آسیا به لیاقت‌هایش پی برد در تمرین کاله حاضر نبوده، زیرا در ترکیب تیم ملی دانش‌آموزان کشورمان در مسابقات دانش‌آموزان آسیا که در تبریز در حال برگزاری است، حضور دارد.
کاله مازندران در هفته نخست لیگ برتر والیبال چهارشنبه 27 مهر ماه به تبریز رفته و میهمان تراکتورسازی است.
شامگاه سه‌شنبه ۲۶ مهر ماه، کاله مازندران یک جلسه تمرین قبل بازی را در تبریز انجام خواهد داد.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول