اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا 30 مهر ماه؛

جشنواره سکانس بیداری تمدید شد

خبرگزاری فارس: مسئول سازمان بسیج هنرمندان خراسان رضوی از تمدید جشنواره فیلم سکانس بیداری تا 30 مهر ماه خبر داد.

جشنواره سکانس بیداری تمدید شد
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج هنرمندان خراسان رضوی،‌ سید‌جواد کمالی اظهار کرد: جشنواره فیلم کوتاه بسیج در موضوعات بازخوانی ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس، بسیج مستضعفین، بیداری اسلامی، جهاد اقتصادی و مضامین آیینی، اجتماعی در حال برگزاری است. 
مسئول سازمان بسیج هنرمندان خراسان رضوی بیان کرد: آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره سکانس بیداری که پیش از این تا 20 مهر ماه اعلام شده بود، به دلیل تقاضای تعدادی از هنرمندان استان خراسان تا 30 مهر ماه  سال جاری تمدید شد.
کمالی در ادامه خاطر‌نشان کرد: هنرمندان علاقه‌مند به شرکت در جشنواره سکانس بیداری برای تحویل آثار خود به دبیرخانه جشنواره به آدرس‌ مشهد ـ میدان شریعتی ـ بین کوهسنگی 6 و 8 پلاک 66  مراجعه کنند. 
مسئول سازمان بسیج هنرمندان خراسان رضوی افزود: دبیرخانه جشنواره سکانس بیداری با همکاری خوب فیلم‌سازان تابه‌حال موفق به ایجاد بانک اطلاعاتی با شناسایی 500 فیلم‌ساز شده است که در واقع یکی از کامل‌ترین بانک اطلاعاتی در زمینه شناسایی و معرفی فیلمسازان استان خراسان رضوی به شمار می‌آید.
کمالی خاطرنشان کرد: سطح آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره سکانس بیداری تاکنون فراتر از حد انتظار بوده است و حضور فیلم‌سازان جوان و همچنین ایده‌های تازه از ویژگی‌های این جشنواره است.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول