اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تدبیر پاسگاه انتظامی صورت گرفت؛

قاچاقچی مواد مخدر در تنگ‌سرخ به دام افتاد

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد گفت: قاچاقچی هروئین با محموله یک کیلو و 30 گرمی در این شهرستان به دام پلیس افتاد.

قاچاقچی مواد مخدر در تنگ‌سرخ به دام افتاد
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی پلیس کهگیلویه و بویراحمد،  علی کاشانی در این زمینه اظهار داشت: مأموران پاسگاه انتظامی تنگ سرخ در محور یاسوج به شیراز در بازرسی بدنی از سرنشین خودروی پژو 405 یک کیلو و 30 گرم مواد مخدر از نوع هروئین کشف کردند.
کاشانی  افزود: مأموران پاسگاه انتظامی تنگ سرخ در راستای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و ناامن کردن جامعه برای افراد متخلف، مجرم، سودجویان و سوداگران مرگ، نسبت به اجرای تور ایست و بازرسی در محور شیراز به یاسوج اقدام کردند.
وی بیان کرد: مأموران حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودروی پژو 405 به رانندگی ک _ ف مظنون و آن را متوقف می‌کنند.
کاشانی گفت: در بازرسی بدنی از سرنشین این خودرو به هویت ع _ ب اهل و ساکن شهرستان سمیرم استان اصفهان، یک کیلو و 30 گرم مواد مخدر از نوع هروئین کشف شد.
وی عنوان کرد: طبق قانون، کشف تا به کمتر از 30 گرم هروئین به تشخیص مقام قضایی حبس پنج سال به بالا و جریمه نقدی پنج میلیون تومان به بالا داشته و مقدار بیش از 30 گرم از این مواد مخدر خطرناک برابر تشخیص مقام قضایی حکم اعدام دارد.
کاشانی تصریح کرد: از مهرماه سال گذشته تاکنون شش کیلو و 417 گرم مواد مخدر از نوع هروئین در استان کهگیلویه و بویراحمد کشف شده که از این مقدار یک کیلو و 939 گرم (برابر 30 درصد این کشفیات) مربوط به فرماندهی انتظامی شهرستان بویراحمد است.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول