اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی انزلی خبر داد:

انهدام باند مواد مخدر در انزلی

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی بندرانزلی از انهدام باند تهیه و توزیع مواد مخدر با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، در این شهرستان خبر داد.

انهدام باند مواد مخدر در انزلی
به گزارش خبرگزاری فارس از انزلی، رحیم شعبانی عصر امروز در جلسه انتظامی این شهرستان با اشاره به انهدام باند مواد مخدر در انزلی اظهار داشت: کشف این باند در راستای گزارش‌های مردمی صورت گرفته است.
وی افزود: در راستای گزارش‌های مردمی مبنی بر تهیه و توزیع مواد مخدر توسط فردی به نام میثم به همراه دو نفر از دوستانش، موضوع مورد پیگیری و بررسی دقیق قرار گرفت.
فرمانده انتظامی بندر انزلی ادامه داد: ماموران مبارزه با مواد مخدر در بررسی‌های خود آگاه شدند که نامبردگان با استفاده از خودرو و جاسازی تعبیه شده اقدام به حمل مواد مخدر از استان‌های جنوبی و توزیع آن در سطح شهرستان بندرانزلی می‌کنند.
وی با تصریح بر اینکه اقدام‌های موثری برای شناسایی این باند صورت گرفت، اذعان داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر بندرانزلی پس از صحت و سقم خبر و تعقیب و مراقبت‌های طولانی، سرانجام با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان و اخذ مجوز قضایی در لحظه ورود متهمان به مخفیگاه خود و در حین باز کردن جاساز و خارج کردن موادها در یک عملیات غافلگیرانه موفق به دستگیری آنها شدند.
شعبانی بیان داشت: ماموران در بازرسی از محل جاسازی خودرو مقدار 5 کیلوگرم تریاک و 13 کیلو گرم حشیش را کشف و ضبط کردند.
وی با بیان اینکه متهمان با تشکیل پرونده تحویل مقام قضایی شدند، خاطرنشان کرد: مردم بازوی توانمند نیروی انتظامی در تمام امور هستند.
فرمانده انتظامی انزلی با اشاره به کشفیات طرح ایثار خاطرنشان کرد: در راستای اجرای طرح ایثار در انزلی مقدار 22 لیتر مشروب الکلی دست‌ساز، 2 ‌هزار و 900 حلقه سی‌دی غیرمجاز و مبتذل کشف شده است.
وی کشف 23 دست آلات قمار، 2 هزار و 630 تصاویر مبتذل،47 عدد مانکن نامتعارف و 184 ثوب البسه منقوش به تصاویر مبتذل را از دیگر اقدام‌های پلیس انزلی در راستای اجرای طرح ایثار عنوان کرد.
شعبانی گفت: در ادامه اجرای طرح ایثار مقدار 153 عدد علایم و نشانه‌های مربوط به گروه‌های شیطان‌پرستی و منحرف غربی نیز کشف و ضبط شده است.
وی با بیان اینکه برای دستیابی به امنیت مطلوب باید مردم با پلیس همکاری فعال داشته باشند، افزود: پلیس با رویکرد جامعه محور و مشارکت دادن مردم در اجرای ماموریت‌ها در ایجاد امنیت مطلوب برای مردم تلاش می‌کند.
شعبانی سلامتی و امنیت را دو نعمت بزرگ دانست و با اشاره به اینکه دشمن با هوشیاری و پشتیبانی مردم در تمام ماموریت‌ها شکست خورده است، خاطرنشان کرد: امروز دشمن با ترویج شیطان‌پرستی و تبلیغ الگوهای غربی و سایت‌های ماهواره‌ای اصول، افکار و عقاید جامعه را نشانه گرفته است.
فرمانده نیروی انتظامی انزلی از آمادگی پلیس برای مقابله با ناهنجاری‌ها خبر داد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول