اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت شیر پگاه زنجان:

مصرف شیر در جامعه فرهنگ‌سازی شود

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت شیر پگاه زنجان با اشاره به پایین بودن مصرف شیر در ایران گفت: باید مصرف شیر در جامعه فرهنگ سازی شود.

مصرف شیر در جامعه فرهنگ‌سازی شود
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، احمد جریان در سمینار "چرا پوکی استخوان؟ چرا شیر؟" در دانشگاه آزاد اسلامی زنجان اظهار داشت: در راستای تحقق رشد صادرات و اهداف شرکت، صادرات محصولات پگاه در شش ماه نخست سال جاری از رشد 100 درصدی برخوردار بوده است.
وی با اشاره به شیر پگاه ایران بزرگترین مجموعه در خاورمیانه محسوب می‌شود، بیان کرد: این شرکت بیش از 15 شرکت زیر مجموعه در استان‌های مختلف ایران دارد.
مدیر عامل شرکت شیر پگاه زنجان با بیان اینکه شرکت شیر پگاه روزانه 3 هزار تن شیر خام از دامداری‌ها دریافت می‌کند، اضافه کرد: این واحد شیر خام دریافت شده را به صورت فراورده‌های مختلف به بازار عرضه می‌کند.
وی با اشاره به اینکه فعالیت‌های زیادی در راستای رسالت اجتماعی از سوی این واحد تولیدی انجام شده است، ادامه داد: از جمله برنامه‌های مورد نظر در راستای تحقق رسالت اجتماعی تبلیغ مصرف شیر و فراورده‌های لبنی به منظور افزایش مصرف سرانه است.
جریان با تاکید بر اینکه سرانه مصرف شیر و سایر فراورده‌های پگاه هر سال نسبت به گذشته از رشد قابل توجهی برخوردار بوده است، افزود: باید مصرف شیر در جامعه بیش از پیش فرهنگ‌سازی شود.
وی به توزیع شیر پگاه در مدارس استان زنجان قبل از هدفمند شدن یارانه‌ها اشاره کرد و گفت: در این راستا همکاری بسیار گسترده‌ای با آموزش و پرورش و وزارت بهداشت صورت می‌گرفت.
مدیر عامل شرکت شیر پگاه زنجان با بیان اینکه توزیع شیر در مدارس استان زنجان موجب افزایش مصرف شیر در استان شده بود، خاطرنشان کرد: در حال حاضر شیر در مدارس توزیع نمی‌شود.
وی با تاکید بر اینکه ارتقا کیفیت محصولات ورودی به شرکت شیر پگاه زنجان افزود: محصولات خام قبل از تبدیل به فراورده‌های دیگر شیری توسط متخصصان مورد آزمایشات مختلفی قرار می‌گیرند.
جریان با اشاره بر اینکه تولید محصولات سلامتی بخش و غنی شده توسط شرکت شیر پگاه استان زنجان از جمله موفقیت‌های این شرکت محسوب می‌شود، ادامه داد: در راستای توسعه محصولات سلامتی بخش نیز گام‌های بزرگی برداشته شده است.
وی به تولید ماست پرو بیوتیک اشاره کرد و گفت: برای نخستین بار در کشور دوغ پرو بیوتیک نیز توسط این شرکت تولید شده که در آینده نزدیک توزیع می‌شود.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول