اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خوزستان:

وضعیت نا‌بسامان میراث فرهنگی خوزستان به رئیس جمهور گزارش می‌شود

خبرگزاری فارس: استاندار خوزستان گفت: وضعیت نابسامان در میراث فرهنگی استان خوزستان را به رئیس جمهور گزارش خواهیم کرد.

وضعیت نا‌بسامان میراث فرهنگی خوزستان به رئیس جمهور گزارش می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، سیدجعفر حجازی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اشتغال این شهرستان اظهار کرد: گردشگر در شهرستان شوشتر حتی یک سرویس بهداشتی مناسب ندارد و حتی میراث فرهنگی در این شهرستان نتوانسته است یک سرویس بهداشتی احداث کند و این خود جای تاسف است.
وی با اشاره به اینکه برای میراث فرهنگی در شوشتر هیچ اقدامی عملی انجام نشده است، خاطر‌نشان کرد: در طی دو سال گذشته حتی اقدامی برای دریافت وام هتل شهرستان شوشتر انجام نشده است که این خود تنها چند جلسه برای هماهنگی نیاز داشته است.
عالی‌ترین مقام اجرایی استان با اشاره به ناتوانی میراث فرهنگی در استان برای اجرای پروژه‌های عمرانی گفت: اعتبار میراث فرهنگی در شهرستان شوشتر را به فرماندار می‌دهیم تا وی با فراغ بال و کارشناسی به اجرای پروژه‌های متناسب با میراث فرهنگی و گردشگری در شوشتر بپردازد.
حجازی با تاکید بر اینکه اقدامی عملی در این حوزه اتفاق نیفتاده است، بیان کرد: وضعیت اصلا مناسب نیست و باید اقدامی عملی در این باره صورت گیرد و فرماندار شوشتر از وضعیت نابسامان میراث فرهنگی در این شهرستان گزارشی تهیه کند تا به اطلاع رئیس جمهور برسانیم.
استاندار خوزستان تاکید کرد: اصلا به ایجاد تغییر در حوزه میراث فرهنگی امیدوار نیستم و در این باره باید فکری تازه کرد تا مشکلات برطرف شود.
وی با انتقاد شدید از وضعیت میراث فرهنگی استان خوزستان گفت: در سرای افضل شهرستان شوشتر صنعتگران در حال تعطیلی مغازه‌های خود هستند و حتی در چغازنبیل یک سرویس بهداشتی برای گردشگران خارجی وجود ندارد که وجود استراحتگاه که غیر‌قابل تصور است.
این مقام مسئول با اشاره به اینکه در بخش اشتغال شهرستان شوشتر فعالیت‌های زیادی در حال انجام است، تاکید کرد: در بخش اشتغال شهرستان شوشتر فعالیت‌های زیربنایی زیادی در بخش کشاورزی انجام شده است که باید این فعالیت‌ها تداوم داشته باشد.
عالی‌ترین مقام اجرایی استان با تاکید بر اینکه در شوشتر بیش از 700 میلیارد ریال در بخش کشاورزی در حال اختصاص اعتبار هستیم، خاطر‌نشان کرد: در بخش کشاورزی و احداث شبکه‌های کشاورزی بیش از 700 میلیارد ریال در حال هزینه در شهرستان شوشتر هستیم که این اعتبار بیش از 65 درصد اعتبارات در این بخش در استان است.
وی با تاکید بر اینکه مسئولان باید برای ایجاد اشتغال در شوشتر تلاش کنند، افزود: مسئولان باید برای ایجاد اشتغال تلاش کنند و شوشتر از نظر ایجاد غذای مردم قطب در خوزستان شناخته شود.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول