اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

داماد استاد پرورش:

پشتوانه فکری پرورش با حمایت‌های همسر ایشان تقویت شد

خبرگزاری فارس: داماد استاد سید علی اکبر پرورش با بیان اینکه نقش همسر استاد پرورش در موفقیت‌ها و پیروزی‌های ایشان فراموش نشدنی است، گفت: پشتوانه فکری و ذهنی پرورش با حمایت‌های جدی و همراهی‌های همسر ایشان در پیش از انقلاب و پس از آن تقویت شد.

پشتوانه فکری پرورش با حمایت‌های همسر ایشان تقویت شد
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمد مسعود نجفی قدسی دقایقی پیش در مراسم تجلیل از خدمات ارزنده معلم اخلاق اصفهانی در جمع مسئولان استانی و کشوری با اشاره به نقش همسر استاد پرورش در تمام زندگی استاد اظهار داشت: عزت مصحف با همراهی و همدلی‌های خود با استاد پرورش، گام‌های استاد را برای رسیدن به اهدافش تقویت کرده و نقش ایشان در پیروزی‌های پرورش بیبدیل است.
وی به یکی از زمینه‌های رشد و پویایی استاد پرورش از پیش از انقلاب تاکنون اشاره کرد و افزود: پشتوانه فکری و ذهنی پرورش با حمایت‌های جدی و همراهی‌های همسر ایشان در پیش از انقلاب و پس از آن تقویت شد و این حمایت‌ها همواره ادامه یافته است.
مدیر سابق شبکه خبر با اشاره به اینکه استاد پرورش همواره به دنبال حفظ نظام و ارزش‌های اسلامی و ایرانی است، تصریح کرد: همسر استاد پرورش نیز یکی از رهروان راه پرورش بوده و همیشه از مبارزات ایشان برای دفاع از کشور حمایت کرده است.
وی به ضرورت تجلیل از شخصیت‌هایی مانند استاد پرورش اشاره کرد و ادامه داد: مسئولان باید در کنار تجلیل از افرادی مانند ایشان از افراد تأثیرگذار و حمایت کننده این استاد مانند عزت مصحف نیز تجلیل کنند.
قدسی با اشاره به حضور فعال عزت مصحف همسر استاد پرورش در تمام عرصه‌های زندگی مشترک خود با این استاد تاکید کرد: همسر ایشان در دوران زندان‌ها، تظاهرات سیاسی، مبارزات انقلابی و حرکت‌های ایشان برای دفاع از کشور همراه و پشتیبان پرورش بوده و هیچ‌گاه به منظور حمایت از او کوتاهی نکرده است.
وی با بیان اینکه استاد پرورش در حال حاضر در بستر بیماری هستند، اضافه کرد: عزت مصحف در دوران بیماری استاد پرورش نیز با حمایت‌های خود به دنبال حفظ و زنده نگه داشتن شخصیت ارزشمند ایشان برای جامعه ایرانی اسلامی است.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول