اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شوشتر:

سرای افضل شوشتر عملا تعطیل است

خبرگزاری فارس: فرماندار شوشتر گفت: سرای افضل شوشتر عملا تعطیل است، حتی صنعتگران شارژ مجموعه را پرداخت نمی‌کنند.

سرای افضل شوشتر عملا تعطیل است
به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، حیدر نجفی در جلسه شورای اشتغال شهرستان شوشتر اظهار داشت: سرای افضل شهرستان شوشتر که محلی برای تولید و فروش صنایع دستی است عملا به تعطیلی رسیده است و این شرایط بسیار تاسف‌بار است.
وی با اشاره به شرایط نابسامان در این شهرستان تاکید کرد: شرایط نابسامان در میراث فرهنگی این شهرستان بسیار زیاد است و استاندار باید در این باره تصمیماتی را اتخاذ کند.
این مقام مسئول با اشاره به اینکه در سال جاری اعتبارات میراث فرهنگی کسر کرده‌ام، خاطرنشان کرد: مسئولی که نمی‌تواند اعتبارات را به شایستگی هزینه کند از اعتباراتش کسر می‌کنم و پول بیت‌المال و حقوق مردم شوشتر را به وی واگذار نمی‌کنم و در این باره جدی هستم.
نجفی با تاکید بر اینکه باید برای مشکلات میراث فرهنگی اقدامی جدی شود، بیان کرد: در سرای افضل شهرستان شوشتر بسیاری از غرفه‌ها تعطیل و یا نیمه تعطیل است و این امر باعث شده تا حتی صنعت‌گران صنایع دستی شارژ خود را برای پول برق و ... این سرای تاریخی پرداخت نکنند.
فرماندار شهرستان شوشتر تصریح کرد: شرایط موجود در میراث فرهنگی شهرستان شوشتر را طی نامه ای به استاندار خوزستان اطلاع می‌دهیم تا وی هر تصمیمی که نیاز باشد در این باره اتخاذ کند.
در این جلسه استاندار خوزستان از عملکرد ضعیف مدیر کل میراث فرهنگی خوزستان به شدت انتقاد کرد و از عدم حضور وی در جلسه بسیار ناراحت شد و خواستار تهیه گزارشی برای اطلاع رسانی شرایط نابسامان میراث فرهنگی خوزستان برای ارائه به رئیس جمهور شد.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول