اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بازرگانی خوزستان خبر داد:

تحقق 50 درصد تعهدات اشتغال در بخش بازرگانی شوشتر

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بازرگانی خوزستان گفت: در شرایط کنونی بیش از 50 درصد از تعهدات اشتغال در بخش بازرگانی محقق شده است.

تحقق 50 درصد تعهدات اشتغال در بخش بازرگانی شوشتر
به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، محمدحسین چراغی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اشتغال شهرستان شوشتر اظهار کرد: در سال جاری در بخش سازمان بازرگانی متعهد به اجرای و ایجاد 506 فرصت شغلی هستیم که در این باره تلاش بسیار زیادی شده است.
وی با اشاره به اطلاعات ثبت شده در سامانه موجود برای ایجاد شغل در کشور گفت: تا ساعت 9 صبح امروز بیش از 189 نفر در این سامانه از بخش شهرستان شوشتر به ثبت رسیده بود و این رقم در مقایسه به سطح استان در این بخش رقمی قابل توجه است.
چراغی با اشاره به تلاش‌های بیشتر در این حوزه خاطرنشان کرد: در حوزه بازرگانی تلاش‌های زیادی برای افزایش اشتغال انجام شده است و به این دلیل 90 نفر دیگر برای ثبت‌نام در سامانه آماده داریم که برای آن‌ها نیز اشتغال ایجاد شده است که در روزهای آینده نیز در این باره اقدام می‌شود.
وی با اشاره به ورود این تعداد نام و مشخصات به سامانه اشتغال کشور در روزهای آینده گفت: در سازمان بازرگانی اشتغال ایجاد شده در پایان هر ماه به سامانه ثبت می‌شود.
وی با اشاره به اینکه برای تحقق همه تعهدات در بخش بازرگانی مشکلی در شوشتر وجود ندارد، عنوان کرد: در بخش بازرگانی ایجاد اشتغال در نیمه دوم سال رونق می‌گیرد و در این باره حتی بیش از تعهدات اجرایی خواهیم کرد.
رئیس سازمان بازرگانی خوزستان تصریح کرد: شهرستان شوشتر دارای استعدادهای بسیار زیادی است که باید از این شرایط برای شکوفایی اقتصادی و بازار این شهرستان استفاده کرد.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول