اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ملایر اعلام کرد:

تحقق 111 درصدی تعهد اشتغال شهرستان ملایر

خبرگزاری فارس: معاون استاندار و فرماندار وی‍ژه ملایر گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 11 هزار شغل در ملایر ایجاد شده که معادل 111 درصد سهم تعهد اشتغال شهرستان است.

تحقق 111 درصدی تعهد اشتغال شهرستان ملایر
به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر حسن خیریان‌پور ‌در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان ملایر اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 11 هزار شغل در ملایر ایجاد شده که معادل 111 درصد سهم تعهد اشتغال شهرستان است.
وی افزود: سهمیه اشتغال ملایر در سال جاری 10 هزار و 545 مورد بوده که نشان‌دهنده سهم چشمگیر اشتغال و کسب رتبه نخست اشتغال استان است.
فرماندار ملایر تعداد بیمه‌شدگان ملایر و سامن را 2 هزار و 170 نفر اعلام کرد و گفت: شهرک خصوصی چوب کار زاگرس نیز با توجه به ایجاد زیرساخت‌های لازم در این شهرک باید هرچه سریع‌تر نمود عینی و عملی را در بحث اشتغال و تولید پیاده‌سازی کند.
وی ادامه داد: فاز نخست شهرک در زمینی به مساحت 15 هکتار در حال اجراست و به عنوان نخستین شهرک خصوصی کشور محسوب می‌شود که بعد از اخذ جواز تأسیس پروانه بهره‌برداری می‌تواند زمینه اشتغال 15 هزار نفر را فراهم کند.
خیریان‌پور در ادامه به طرح سرشماری نفوس و مسکن سال 90 اشاره کرد و گفت: در اجرای این طرح بیش از 370 نفر فعالیت کرده و این طرح از دوم آبان‌ ماه آغاز و تا 22 آبان‌ ماه ادامه دارد.
وی در پایان مهم‌ترین هدف سرشماری را استخراج آمار و اطلاعات خانوارها در راستای برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری بهتر برای کشور خواند و اظهار کرد: دستگاه‌های اجرایی باید برای تأمین 76 خودرو همکاری لازم را با ستاد سرشماری انجام دهند.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول