اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در خراسان رضوی؛

تعامل بسیار خوبی بین صدا و سیما و حوزه علمیه وجود دارد

خبرگزاری فارس: مدیر مرکز پژوهش‌های اسلامی صدا و سیما شعبه خراسان گفت: در حال حاضر در این منطقه تعامل بسیار خوبی بین صدا و سیما و حوزه علمیه وجود دارد.

تعامل بسیار خوبی بین صدا و سیما و حوزه علمیه وجود دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، غلامعلی علیزاده عصر امروز در نشستی خبری با خبرنگاران در آستانه برگزاری دوره‌های آموزشی یک جرعه رسانه ویژه روحانیون استان‌های خراسان اظهار داشت: بنا بر تاکیدات مقام معظم رهبری روز به روز شاهد رشد بیشتر در این زمینه هستیم.
مدیر مرکز پژوهش‌های اسلامی صدا و سیما شعبه خراسان  به اهداف تشکیل مرکز پژوهش‌های اسلامی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: بر اساس حکم رهبر فرزانه انقلاب در سال 72 به رئیس وقت سازمان صدا و سیما ، افزایش ارتباط‌گیری موثر این مرکز با حوزه‌های علمیه از سوی ایشان مطالبه شد.
مدیر مرکز پژوهش‌های اسلامی صدا و سیما شعبه خراسان تصریح کرد: در همین راستا این مرکز در آن سال در سازمان صدا‌وسیما شکل گرفت و در سال 77 رسما وارد چارت سازمانی این نهاد شد.
وی با بیان این که مرکزیت پژوهش‌های اسلامی صدا و سیما در شهر قم است، توضیح داد: در سال 88 با سفر رئیس سازمان صدا و سیما به مشهد موافقت راه‌اندازی شعبه خراسان مرکز پژوهش‌های اسلامی این سازمان نیز صادر شد.
علیزاده اعلام کرد: این مرکز از زمان تاسیس تاکنون مترصد استفاده از ظرفیت های نهفته حوزه های علمیه در تولید برنامه‌های مفهومی بوده است.
وی تولید این گونه مجموعه ها را نیازی مبرم برای سازمان صدا و سیما دانست و متذکر شد: مرکز پژوهش‌های اسلامی صدا و سیما با هدف سازماندهی برنامه‌های رسانه ملی و همچنین اعتلای محتوای برنامه‌های این رسانه شکل گرفته است.
مدیر مرکز پژوهش‌های اسلامی صدا و سیما شعبه خراسان تاکید کرد: در همین راستا این مرکز تاکنون کارهای زیادی را در این ارتباط انجام داده است.
وی با اشاره به واحدهای زیر مجموعه این مرکز ابراز داشت: واحدهای آموزشی، پژوهشی، خدمات رسانه‌ای و تولید برنامه‌‌های الگویی از جمله این واحدها است.
علیزاده گفت: باید نیروهای خلاق از حوزه علمیه وارد این جریان شده و برنامه‌های فاخر را تولید کنند.
وی به برگزاری سلسله نشست‌های علمی یک جرعه رسانه اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: این نشست‌ها دارای چهار کارگروه شامل جنگ نرم و رسانه، مبانی ارتباطات و رسانه، روش تحقیق و رسانه و کارگاه از ایده تا تولید می باشد.
مدیرمرکز پژوهش‌های اسلامی صدا و سیما شعبه خراسان یادآور شد: سلسله نشست‌های علمی یک جرعه رسانه تا پایان سال جاری با برنامه‌ریزی های انجام شده با حضور ده ها نفر از روحانیون و طلاب حوزه‌های علمیه خراسان برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول